~sjiraff~ Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Har alltid vært en liten motstander av det, mener at det er unødvendig. Men nå nærmer snuppas 3 årsdag seg og jeg føler presset... hehe... Alle bursdager vi har vært i avsluttes jo med en godtepose.. Føler jeg blir den kjipe moren som ikke gi dette. Har tenkt å serevere pølse med lompe, ettefult av brownis, gulrotkake og fruktfat. Er det da nødvendig med noe mere? Bursdagen var jo tross alt bare i to timer. Blir vel (forhåpentligvis) ikke sett på som kjip og sær om jeg kutter godteposen?!
Kamomille Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 vi har aldri hatt godtepose vi! har servert pølser/lompe deretter gaveåpning og lek bursdagskake og gele til slutt!!
Mammaaaaaa Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Liker ikkje den godteposen heller. alltid fullt av snop som småen blir hyper av! Og så blir det grining når han ikkje får det han vil ha oppi der...
Vipsenmamma Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Hurra for deg som klarer å stå i mot godteposepresset. Da er vi to som synes det er noe tull å sende med gjestene godteri hjem etter et selskap.
SusieQ Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Jeg lagde en liten pose med såpebobler (10 kr på nille) og en billig fløyte (også fra nille) og en kjærlighet. Det er ofte mere morro med slike billige leker enn med godterier er min erfaring.
SusieQ Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 glemte å si at jeg ga dette under bursdagen så de kunne leke med det der. Nå har han bursdag om sommeren så såpeboblene ble brukt ute....
~sjiraff~ Skrevet 19. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2007 Gele ja, det skal jeg også lage. Ellers var jo pose med noe leker oppi en god ide )
Kebbelife Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Jeg synes at du skal stå i mot. Godtepose er en uting, særlig når det er midt i uka og ungene skal rett hjem og legge seg etterpå. Jeg har pleid å sette frem godteskåler i bursdagsselskapet i stedet, når de er ferdige med å sitte ved bordet. Men det er ikke så god idè for en treåring.
Gjest Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Dropp godteposene. Evt. kan du fylle dem med småleker som noen andre her foreslår. Eller gi ungene en ballong eller ispinne i hånda når de skal hjem.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Hva med nøtte og rosinpose istedet?
engajente Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 husk sugerør til geleen.... kjempemoro!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå