Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 var til jordmor i dag ...hun mente att jeg var bare 13 uka på vei ...men no vart æ litt redd for att kansje den lille har slutta å voksi etter som livmora itj ha viksi så my...dokk tru..?
Gjest Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Hvor langt tror du selv at du er på vei da?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 skal være 15 uker i morgen ...fant ikke noe hjertelyd i dag eller ... :/
~Mita~ Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 fannt ikke noe fosterlyd på meg før i går 16+1, så ikke bekymre deg for det. Kan hende babyen din bare gjemmer seg nede i bekkenet, det gjorde min. Magen din vil vokse i rykk og napp, så om den ikke har vokset så mye på en periode nå trenger ikke bety noe som helst. Slapp av du, for dette går nok fint. Hadde JM vært i tvil om at allt ikke var bra ville hun ha sent deg til UL )
MC81 Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Det er ikke så unormalt at man kan være litt kortere på vei enn man selv tror, har jo bare med når selve befruktningen skjedde og egget festet seg. Slike ting tar gjerne litt lengre tid hos noen enn andre. Tror ikke du skal trenge å uroe deg, fasiten på termin får du uanset først på UL!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 tenkt på det der i hele dag ....må gå å tenke på dette til UL 18 okt....blir lange dager dette... .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå