Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Har nesten begynt å glede meg, jeg, etter å ha sett på disse programmene. Hver onsdag har jeg sittet sammen med min samboer og fulgt med, og jeg synes han har vært utrolig flink og nysgjerrig. Nå er han bortreist, lurer på hvordan det blir å se på det alene...
♥lurelure♥ Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Ja, gleder meg jeg også Jeg har sett det alene de siste to ganger så denne gangener mannen hjemme, akkurat motsatt av deg... Ta frem kleenex:)
Tubbies Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Jeg også gleder meg til "jordmødrene". Synest det er en kjempefin serie!! Er så spent på om det går bra med hun som ligger med for tidlig vannavgang...Håper, håper, håper at alt går bra med dem! Lurt å ta fram lommetørklet ja. Ganske heftig for hormonene dette ;o)
Lille Bo Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Eg og syns de e en fin serie......men er fortsatt litt redd for å bli skremt av å se den......Syns det vi har sett til nå bare har virket beroligende og opplysende, men frykter at det kanskje blir verre etter hvert........ Samboeren min blei litt skremt etter forrige episode, men han kommer nok til å joine meg i sofaen idag likevel......Greit at begge er forberdet på det som kommer.......
Et mirakel i okt. + Edvard Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Skal se det!! og i morgen skal jeg i studio til Sånn er livet på P2 for å diskutere fødselsangst, som er temaet i dag. Det er kl. 10 i morgen:) gleder meg til serien! Trodde det skulle være værre å se det, men jeg synes det er kjempefint!!
betty74 Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Jeg skal ikke se... Jeg har blitt så redd etter de andre episodene. Så jeg tenkte dere skulle få se spisoden først og bedømme om jeg kanskje burde se den likevel... Handler om fødselsangst i dag, så hvis jeg skal se noen episode, så bør det vel kanskje være nettopp denne? Fortalte legen min på kontroll i går at jeg brukte mye energi på å grue meg og at jeg hadde sett denne seen. Han frarådet meg å se resten....
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 når er d d begynner??
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 jeg skal se idag. Det er fødselsangst som er temaet....noe jeg har (
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 åå var d idag d sku handle om fødselsangst?? da skal vertfall jeg se ;o)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 gleder meg jeg også:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå