Gå til innhold

Mer fruktbar etter MA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en MA i beg. av Aug. Mistet lille spiren da jeg trodde jeg var i uke 11, mens den hadde dødd i uke 5-6 et sted. Fikk Methergin av legen og alt ordnet seg selv og slapp dermend utskrapning.

Kroppen min har tydeligvis funnet ut at den vil ha flere barn den siden jeg allerede har fått igjen mensen i dag ( kjempespennende :-).

Har hørt at noen sier at man er mer fruktbar nå en ellers, stemmer det ?

Nå skal det sies at jeg har et barn fra før og h*n var et velkomment uhell + at den som endte i MA satt på 2 forsøk så jeg er sikkert ganske fruktbar fra før.

Krysser alt av fingre og tær jeg nå :-)

Lykke til alle dere andre prøvere og håper storken snart kommer med noe(n) til dere :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres helt ut som min historie. Mistet forrige uke,var da 11uker på vei,men fosteret hadde vært dødt siden uke 5-6....

1.mann var som hos dere,ett velkomment uhell..:) Og den som endte i ma satt på 1.forsøk. Har også hørt at det er lett å bli gravid igjen etter sa/ma... Så vi får bare håpe. Håper jeg får mensen tilbake like kjapt som deg!:) Og at vi blir gravide like kjapt denne gang,og at spiren vil sitte da!:)

Masse lykke til til deg!!:)))

Skrevet

Jeg ble gravid 6 uker etter en MA. Rakk ikke å få mensen engang. Nå har jeg en gutt på 2 år. :)

Skrevet

Jeg hadde en Ma i april og er desverre ikke gravid enda. Har ett barn fra før som klaffet på første forsøk, det gjorde det andre gangen også men mistet da i uke 9. Hadde vel nesten vært for godt til å være sant hvis det hadde gjort det denne gang også. Kanskje jeg stresser mer nå fordi jeg tenker mer på det enn jeg gjorde tidligere. Fikk mens idag..pyton! Jaja fatter nytt mot til neste EL!!!!

Skrevet

Vil bare få drysse litt fruktbarhetsstøv på alle som prøver......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...