Gå til innhold

Noen som har erfaring med minipillen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har conludag og er ikke fornøyd med den. Blør mye og masse hormoner, hehe.. Så legen anbefalte vanlig spiral til meg.

Skrevet

jeg bruker conludag og er fornøyd. Ikke en blødning bortsett fra mens, og ikke spesielt med bivirkninger. Er kjedelig at den skal tas til fast tid, så jeg gleder meg til jeg kan begynne med vanlige ppiller. Men ellers er jeg fornøyd:)

Skrevet

Jeg bruker Conludag og er veldig fornøyd, brukte dem i flere år før jeg planla graviditet også for jeg fikk endel bivirkninger av vanlige p-piller. Det er ingen bivirkninger med minipiller for det er ikke østrogen i dem, det eneste er at man kan ha litt blødningsforstyrrelser i begynnelsen, at man blør litt mellom mensen, men dette gikk over hos meg etter ca 1 1/2 måned. Etter det kom mensen som bestilt hver måned. Men de må tas til cirka samme tid hver dag da, med tre timers slingringsmonn, men dette har jeg aldri sett på som noe problem siden jeg tar dem når jeg legger meg om kvelden. Har forresten gått mer enn tre timer mange ganger også, f.eks. når jeg har vært ute på byen (før jeg ble gravid altså), men det er vel ikke å anbefale ihht bruksanvisningen... Er som sagt veldig fornøyd, men er du et rotehue som lett glemmer tabletter etc bør du nok ikke bruke minipiller.

Skrevet

Jeg bruker Cerazette. Fikk en blødning etter noen uker. Den varte ca en uke. Etter det har jeg ikke merket noe. Har ikke så VELDIG lyst på sex men det kan jo ha andre årsaker, som at jeg ammer og tar meg av barnet vårt stort sett alene (sambo jobber mye).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...