Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 ..svarer på alle mine store og små spørsmål. Jeg har så stor nytte av at dere deler deres erfaringer med meg. Dette forumet, svarene deres er uunnværlige. Blir faktisk helt rørt når jeg ser hvor lett det er å få(gode) svar her inne, på alt det jeg lurer på...Hvrdagen har blitt enklere med dere her inne: TUSEN TAKK! (Jeg takker ikke de få som har svart meg uhøflig og frekt, men de er ikke verdt å nvene noe særlig heller..) Anonym i dag.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 det er jo bra...men du trenger da ikke være anonym vel!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Vi veit jo ikke hvem som takker så hvorfor da?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Herregud, så måtte det være noen som ikke kunne ta et takk for et takk...Jeg vil være anonym her i dag, er flere som "kjenner" meg utenom dette stedet(med dette nicket), har ikke behov for å blottlegge at rørt etc, for dem....kan det bli min privatsak..Eller må dette diskuteres og krangles om, av og med folk her inne, som jeg IKKE har rettet en takk mot... Hjelpe meg; jeg gjentar, jeg vil takke de voksne, som ikke henger seg opp i bagateller/kverulerer...(og respekterer at j er anonym nå..) OG som gir gode svar, thats it!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Godt sagt...takk de VOKSNE for det er mange her inne som mangler både antenner, og mer til.... Hyggelig å være til hjelp!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Så flott at du opplever det slik. Kan desverre ikke si det samme. Synes det er noen som er kjempeflotte her inne, som gir saklige gode svar og som kan glede seg sammen med deg om du har noe hyggelig å fortelle. Veldig mange er desverre mest opptatt av å svare på spørsmål som har et snev av skandale over seg. De trådene blir lange men om noen sier noe kjekt som har hendt med babyen sin etc så kommer det kanskje en eller to tilbakemeldinger. Tar konsekvensen av dette og er her sjeldnere og sjeldnere og kommer nok til å finne meg et annet forum (om det finnes noen bedre da). Jeg gjentar: det er virkelig flott at du opplever det slik for det er jo akkurat det denne siden skal handle om :-) Anonym jeg også nå (har også et kjent nick her inne:-))
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Vel, det er ikke til å stikke udner en stol at det er mange frekke folk her, uoppdragne, kverulanter etc. Denne gangen ønsket jeg imi. kun å fokusere på de voksnes svar (Og forsøke å glemme de andre) men enig med deg, kan bli matt av en del folk her inne, de burde skjemmes....
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Oki, da slenger jeg meg på også, og retter en takk til de som virkelig er hyggelige og støttende :-)
Bægge dætern Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 jeg blir oft sjokkert og lei meg jeg over all den uvitenheten som barn i et av verdens mest opplyste land blir utsatt for. og siden babyene ikke kan være her og svare for seg hender det jeg spruter ut i deres forsvar. som jeg har gjort i dag! noen blir sikkert sinte av å bli motsagt, men noen utsagn bør heller ikke få stå uimotsagt. kanskje noen som leser trådene synes det er fint å lese forskjellige meninger..........jeg blir ihvertfall oppløftet med tanke på kommende generasjoner når andre viser en reflektert holdning til barneoppdragelse. andre ganger er det hyggelig å dele erfaringer også : ) jeg leser ofte små historier, men kommenterer dem sjelden. hvorfor er alle i denne tråden anonyme?
rødhette* Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 Det er heldigvis også en del fornuftige damer her inne, som kommer med gode svar. Tror også det er en del fornuftige damer som bare leser og som ikke gidder svare, fordi det er så mange kjerringer her inne som har stort behov for å bli kvitt litt hormonoverskudd, kan det virke som. Til HI: Flott du føler at du får mye hjelp her inne. Det er kjempebra!!
Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 19. september 2007 #13 Skrevet 19. september 2007 Enig i den. Jeg har også fått mye bra svar her inne :-)) Men trenger ikke være anonym for og si det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå