77modell Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 noen som bruker de? Jeg har brukt de en del å er egentli like fornøyd m de som med de andre. Å de er veldig billig da! Litt over 30kr for en dubbel pakke!
Pærefrø Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jeg bruker dem, eller ikke jeg da, men ungene Er veldig fornøyd med dem jeg også, jeg har vel enda ikke opplevd noen lekkasje, og det gjorde jeg med andre merker. Eneste er at de klumper seg ganske fort da.... men kjempefornøyd ellers
Gjest Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 var fornøyd med den mellomste str de hadde der.Men ikke de største.De klumper seg alt for mye.Hvorfor det er forskjell fra de 2 str aner jeg ikke.
¤MegOgMini¤ Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 vi bruker lidlbleiene i rød pakke Liker de.. men bruker de aldri om natta. da lekker de. hvertfall hos oss!
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 veldig fornøyd! har en mini som drikker store mengder vann om natten, men de lekker så å si aldri må ha str. 5 da (9 kg ca er mini), men da holder de tett alle andre merker finner jeg jo dam i sengen etter eneste som fungerer skikkelig her i huset
Cat.68 Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Ja vi bruker bare de og pampers "Up and Go". Ikke noen uhell her heller enda.
77modell Skrevet 19. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2007 Nei vi har heller ikke opplevd lekasjer! Ganske imponerende faktisk! Eller 2 ganger da, men det var bæsj å det var en uke siden sist, så jeg rekner med det hadde blitt lekasje uansett hva vi hadde hatt på da:) Linn rart egentli att ikke flere bruker dem. Men jeg hadde ikke "hørt" om de før i sommer da. Men ivertfall til dere som ikke har prøvd de enda......LØP OG KJØP billige å gode bleier:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå