Gjest Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Dunpose? Dyne? Er førstegangs og aner virkelig ikke hva som lønner seg. Men har fått tips om at denne skal være bra. Noen erfaringer? http://www.lilleprinsen.no/product/9269/9269/435988/_Odenw%E4lder_Mucki_-_gr%E5.html
To barns mor og 75-modell. Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 skinnpose eller voksipose. Evnt. ullpledd over:-)
kariuss Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 hei! har ikke no erfaring jeg da men, jeg har tenk å kjøpe dunpose også ha lammeskinn under, eller en dunpose med lammeskinn inni. Jeg har ikke lyst på voksipose tror jeg. Så tenkte jeg å bruke dyne når d blit litt varmere ute så det ikke trekker inn under dyna..
twoboys & a girl Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Voksi pose fungerer kjempe bra.
Gjest Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Hmm, har liksom ikke kommet så langt enda. Går litt tregt her. Hihi, men skal nok ha en skikkelig vognpose, voksi- eller dunpose av et eller annet slag. Helseteppe... hehe, vet ikke jeg. Uff, lyser sikkert førstegangs her ihvertfall... Prøver meg frem. Regner med det er så kaldt her hjemme i januar og februar slik at det ikke blir noen trilleturer akkurat da. Kan være opp til 30 minusgrader her, så da skal jo ikke babyen ut...
2 tette - med flette Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 hmm.. jeg har en vinterpose.. Vet ikke hva mer egentlig.. tror nesten man er litt nødt til å se hvor varm baby man får også.. Noen babyer svetter jo i hjel bare de får på seg en lue Men ull klær på babyen hvertfall, så tar jeg det derfra .. hehe
Gjest Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Skinnpose eller voksipose. Svigermor anbefaler skinnpose, men søsteren min har voksipose. Så vet ikke helt enda )
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Jeg har heller ikke erfaring fra før.. Men har tenkt å bruke en skinnpose som jeg hadde da jeg var baby.. Den var så fin!!!!! Også kommer jeg til å se det litt an, kjenne på hvordan temperaturen på babyen blir nedi der. Driver også å hekler et vognteppe, som det skal være fleecestoff på baksiden av, så det blir nok varmt nok tenker jeg.
Gjest Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Skal ha skinn i bunn, og kunstfiberpose (fleece eller noe sånt) oppi. Tar et sånt godt ullteppe i tillegg (tovet, eller hva det er..) så skal nok det holde tenker jeg Skal kjøpe ulldress fra nøstebarn, som er grei å ha på nedi posen.
*~2barnsmamma~* Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 Vi skal bruke den samme skinnposen som jeg lå i når jeg var lita!=) Og evt en dyne over posen igjen. Den er jo ganske gammel, så den isolerer ikke like godt som før!=)
April76 er på overtid! Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 Jeg tenkte å bruke lammeskinn under også ha en god dundyne oppå. Her på vestlandet er det sjelden vi når de store kuldegradene, og jeg anbefaler ikke å ta bebisen ut når det er mange minusgrader ute, men holde seg innendørs
2hærligegutter Skrevet 19. september 2007 #13 Skrevet 19. september 2007 Jeg brukte Voksiposen på vår første fødte, var kjempefornøyd med den, den ble brukt i 3 år
tudeluuu Skrevet 19. september 2007 #14 Skrevet 19. september 2007 Jeg tenkte lenge på skinnpose, men jeg tror det blir voksipose på meg! Har en liggende etter storebror, og jeg tror den blir ypperlig til vinterbaby!! Er litt mer tett og omsluttende rundt babyen enn ullposen!!
Gjest Skrevet 19. september 2007 #15 Skrevet 19. september 2007 Blir nok voksipose her....Synes den er veldig fin da den ble brukt av storebror!!!
Gjest Skrevet 19. september 2007 #17 Skrevet 19. september 2007 Har kjøpt en ny saueskinnspose, skal ha et quiltet teppe oppå der. Må bare lage det først.... Når det lakker mot vår, bytter vi ut posen med en dyne.
MegOgAlleMine Skrevet 19. september 2007 #18 Skrevet 19. september 2007 har kjøpt voksipose denne gangen. også har jeg en lammeskinnspose etter de to andre barna, så kommer vel til å veksle litt etter vær og temperatur
Galskapens overhode Skrevet 19. september 2007 #19 Skrevet 19. september 2007 jeg skal ha voksiposi oppi vogna med babyskinn(lite lammeskinn) inne i posen.. Og mormors broderte termopledd pent over den igjen.. Sånn som min første hadde
Sunniva78 har to små Skrevet 19. september 2007 #20 Skrevet 19. september 2007 Jeg skal ha lammeskinn fra nøstebarn underst, og dunpose over.
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 19. september 2007 #21 Skrevet 19. september 2007 Hadde lammeskinnspose (40 år gammel, men god som gull) til Knøttet som ble født i januar. Til lisja i magen nå som kommer i desember har jeg tenkt å kjøpe nesten samme pose som du, bare at jeg vil ha en Odenwälder Eskimo, en rosa en (skinnposen vi har fra før er blå....)!
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 19. september 2007 #22 Skrevet 19. september 2007 Kommer til å bruke voksi vi Er så kjekt atte, god og varm baby som sover godt innpakket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå