vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 etter tlf samtalen var legen isted som var ganske trist fikk jeg henvisning til gynekolog for videre utredning.... jeg ringte gyn.klinikken og jeg fikk time ALLEREDE imorra kl 1240.. hihi men hva skjer hos gyn. første gang man er der til utrdning? det kan vel ikke skje så mye nå pga jeg fortsatt har tanta på besøk??? takk for svar
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 det er veldig forslkellig fra gyn til gyn. noen prater bare første time mens andre tar full undersøkelse men ul. vi fikk en del spørsmål begge to og jeg måtte opp i stolen. hun ga meg pergo og ny time 4 mnd senere.
Gjest Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Så flott:o))) Første gangen legger man videre plan utfra hvilke plager/symptomer/problemer som du måtte ha. Det er vanlig og starte med en vaginal ultralyd (kanskje de gjør den selv om du har tanta på besøk), og de tar også endel blodprøver. Du får sikkert også beskjed om at mannen må ta sædprøve. Neste steg kan være Pergo dersom blodprøvene dine og sædprøven til mannen er ok.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 kan mannen min levere sædprøven der??? gleder meg iallefall masse, bortsett fra hvis de skal ta vaginal undersøkelse da.. hehe med tanta på besøk.. blir ikke det mye gris da??? er det flaut??? hehe aldri tatt gyn unders. med tante besøk skjønner dere... også etter det er det bare å vente på blodprøve svarene da vel... og det tar sikkert litt tid.. uff nei må slutte å være så utålmodig tror jeg.. hehe men jeg skulle jo helst vært gravid igår hehe takk for svar frøya
Gjest Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Sædprøven tror jeg må leveres på et sykehus (hvertfall er det sånn her) Vet ikke hvor du skal til gyn. Om det er på sykehuset, så kanskje han får levere den, men det er et krav om at han ikke må ha hatt utløsning på noen dager, da. Hihi:o) Har aldri tatt vaginal ul med tanta på besøk. De vurderer det vel utfra hvor mye du blør. Skal jo se noe også da på den skjermen sin:o))) Utredning er en tålmodighetsprøve!!!! Dessverre.... Hvordan er plagene/symptomene dine da?? Har du regelmessig syklus? Sterke menssmerter?? Eller er det meste helt bra, og det eneste er at du rett og slett ikke blir gravid??
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 19. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2007 jeg skal til gynekologklinikken i drammen... der er de kjempe flinke har jeg hørt... gikk der når jeg var gravid med vesla men det var jo bare til jordmor ikke gyn... hehe hadde vært flaut om han ikke hadde sett noe på skjermen pga tanta da *flauuuut* hehe men de har vel gjort det før og veit hva de går til, håper jeg.. hehe jeg har ikke hatt regelmessig syklus siden jeg hadde MA i april 06.. mistet i uke 11.... siden da har jeg hatt sykluser på 24-31 dager... og sterke mens smerter har jeg hatt i alle år... avtok litt etter jeg fikk vesla, men det er fortsatt veeeeldig vondt de første dagene.. har jo vært gravid 2 ganger på 1 år, men nå har vi ikke fått det til på 13pp
Gjest Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Lykke til i morgen ;-) Vi må få høre noen oppdateringer når du er ferdig hehe..
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 19. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. september 2007 hehe tro meg, oppdateringer kommer.. hehe.. *gruer meg litt pga den tanta og undersøkelsen* men er jo ikke sikkert han tar det da men at jeg må komme tilbake når tanta er ferdig evt.. det er kanskje det beste og minst flaue... hehe
Gjest Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 Hadde vert j......... pinlig for meg å lagt der å skreva med tr hehe men de er jo sikkert vandt til de..... ææææææææææsj hihi.
Gjest Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 Du vet hvertfall at du KAN bli gravid! Og det er mye mulig at Pergo vil gi det en regelmessig syklus igjen, og kanskje en liten Pergo-baby også) Hvem vet. Uansett du må ha masse lykke til!!! Klem
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 19. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 19. september 2007 hehe uff ja...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 19. september 2007 #14 Skrevet 19. september 2007 Så bra at det gikk så kjappt. Først egang jeg var snakket vi en del, så tok hun innvendig UL på meg og tok en del blodprøver. Andre gangen fikk jeg utlevert pergotime pga dårlige egg
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 19. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 19. september 2007 oki.. er ikke sikkert jeg får tatt noen gyn. undersøkelse imorra da pga tant a er på besøk men får iallefall begynt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå