Gå til innhold

Ang. testene på billigetester.no...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de ikke så bra, de?

Leste at de kan gi falske forhåpninger på grunn av skyggestreker, og at resultatet kommer ikke opp før etter 5 minutter. Noe som gjør hele greia vanskelig fordi man IKKE skal lese av resultatet etter 5 minutter?

 

Tenker på stavtestene jeg nå da, og ikke strimmeltestene.

Videoannonse
Annonse
Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

Håper ikke det. Bestilte test derifra som jeg skal ta i morgen.

Håper på negativt svar og er for feig til å gå på apoteket.

Skrevet

jeg brukte testene derfra, og fikk poritivt svar før jeg fikk det med CB. Og det stemte jo :-)

Skrevet

Ok, spennende:-) Skal ikke teste på noen dager enda da, men guuud som jeg gru/gleder meg!:-)

Skrevet

Åhhh, krysser alt jeg har snuppa ;o))

Skrevet

ååå takk, det trenger jeg! Lykkeønskningene altså!:-)

 

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...