Lilly 79 Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Er de ikke så bra, de? Leste at de kan gi falske forhåpninger på grunn av skyggestreker, og at resultatet kommer ikke opp før etter 5 minutter. Noe som gjør hele greia vanskelig fordi man IKKE skal lese av resultatet etter 5 minutter? Tenker på stavtestene jeg nå da, og ikke strimmeltestene.
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Håper ikke det. Bestilte test derifra som jeg skal ta i morgen. Håper på negativt svar og er for feig til å gå på apoteket.
mayaya Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 jeg brukte testene derfra, og fikk poritivt svar før jeg fikk det med CB. Og det stemte jo :-)
Lilly 79 Skrevet 19. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2007 Ok, spennende:-) Skal ikke teste på noen dager enda da, men guuud som jeg gru/gleder meg!:-)
Cat.68 Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Åhhh, krysser alt jeg har snuppa ;o))
Lilly 79 Skrevet 19. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2007 ååå takk, det trenger jeg! Lykkeønskningene altså!:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå