Gå til innhold

dobbel d ammebh og for liten=//

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte ny ammebh idag og den er liten enda den er dd.... hva må jeg kjøpe når melka kommer da? og hvor har de så store bh?? ikke på lindex der jeg kjøpte denne iallefall...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en BH i str E. Tror det var på Lindex. Merket er ihvertfall Swegmark. Det var ikke mange BH'er dem hadde i denne størrelsen så måtte nesten bare kjøpe den dem hadde. Synes det er veldig rart fordi jeg har ikke sååå store pupper. Jeg skjønner at andre kan ha problemer med å finne BH'er for å si det sånn.

Skrevet

Fant flere modeller i Swegmark og Triumph på Lindex, ammebh i store størrelser også. Endte opp med 85F i en Swegmark modell, den er litt vid nå, men syntes 80 ble for trang. Burde også passe etter fødselen, i og med at den er litt vid og elastisk. Men jeg leita lenge før jeg fant ammebh avdelingen! I en av Oslo butikkene var den ved generous bh'ene, vet ikke utvalget i Mosjøen for øyeblikket, da...

Skrevet

Nei det største de hadde her var bare dd i swegmark sin... bra det ikke bare er meg da.. her i mosjøen er det nok heller dårlig utvalg ja...

Skrevet

Hei!

Er dobbel G i utgangspunktet.......så jeg kommer til å slite..... Kan anbefale Bravissimo.com dersom du vil kjøpe via nettet. Ikke superstort utvalg i ammeBH'er men de har iallefall store størrelser og det er mye billigere enn å gå i en spesialbutikk for undertøy : )

Skrevet

Jeg har kjøpt amme bh på mamasita.no..Jeg bruker 85d til vanlig,kjøpte da ammebh i 85e og den sitter greit:) Men prisen var litt dyr 480kr eller noe tror jeg....MEN det er jo kvalitet da!! Du får gå inn å titte da:) Modellen jeg kjøpte het anita,og var med spiler,noe jeg syns var flott!!

Skrevet

tusen takk for tipsene=)) skal gå inn på begge sidene å titte=)

Skrevet

Jeg har lest et eller annet sted at man bør ikke ha spiler i amme - bh, men husker ikke hvorfor....Noen som har hørt det?

Et tips: Ikke forvent å finne noe på Kapp Ahl i hvert fall....Jeg bruker 85C til vanlig, og 85D (som var det største de hadde) ble for smått....og mine pupper har nesten ikke vokst jo! Bruker fortsatt mine vanlige bhèr, pussig....

Skrevet

Snakk med personalet, kanskje de kan bestille til deg? Du er sikkert ikke den eneste som trenger større størrelser i Mosjøen så om de ikke passer deg så blir de nok solgt likevel.

Kjipt å bestille på nett når man ikke vet passformen, jeg er i allefall avhengig i å prøve først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...