Gå til innhold

Handle sko fra USA ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte å bestille noen Kamik sko på nettet ,noen som vet hvor mye porto som kommer i tilegg 0g evt toll ? .Trenger i str 31-32 vil det da si str 1 .

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om skoenes verdi er over 200 kr kommer det moms i tillegg, porto er ca 20 dollar, men den skal IKKE regnes med når du skal regne på moms :-)

Skrevet

Jeg har kjøpt sko fra USA. Pleier å betale ca 20$ i frakt. Om skoene koster over 200NOK så kommer det moms og toll i tillegg. Str 31-32 er IKKE 1 iallfall. Vi kjøpte vel 7 tror jeg og det tilsvarte 24 eller 25 om jeg husker riktig (var i vinter dette). De pleier å ha str-tabeller på sidene som viser europeisk str også :)

Skrevet

Hvilken nettside er du på?

Skrevet

Fant ikke str guide på sierratrading jeg,gikk inn på taylorshoes og der stod det str 1 på 31/32 . får lete litt mer på sierratrading. kjipt å få altfor små sko da

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...