bondekjerring Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 tenkte å bestille noen Kamik sko på nettet ,noen som vet hvor mye porto som kommer i tilegg 0g evt toll ? .Trenger i str 31-32 vil det da si str 1 .
Gjest Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Om skoenes verdi er over 200 kr kommer det moms i tillegg, porto er ca 20 dollar, men den skal IKKE regnes med når du skal regne på moms :-)
Gjest Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Er du forresten sikker på at str 1 i Kamik er str 32-33..?
2nj♥ Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Jeg har kjøpt sko fra USA. Pleier å betale ca 20$ i frakt. Om skoene koster over 200NOK så kommer det moms og toll i tillegg. Str 31-32 er IKKE 1 iallfall. Vi kjøpte vel 7 tror jeg og det tilsvarte 24 eller 25 om jeg husker riktig (var i vinter dette). De pleier å ha str-tabeller på sidene som viser europeisk str også
Storebror & Lillebror Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Hvilken nettside er du på?
bondekjerring Skrevet 19. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2007 Fant ikke str guide på sierratrading jeg,gikk inn på taylorshoes og der stod det str 1 på 31/32 . får lete litt mer på sierratrading. kjipt å få altfor små sko da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå