Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 koseklut.. hva er det egentlig ? hvordan ser den ut ? er det en liten klut ? Hvor får jeg kjøpt det ? og hvor mye koster det ? Helt ufarlig ? Takknemlig for svar.
Solskinnsjenta Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Kosekluter kommer i alle varianter. Noen barn synes det er kos med en gulpeklut (noenlunde ren ) å ha inntil ansiktet når de sover, noen kluter er knyttet slik at de har et "hode" og armer/bein. Noen har et påsydd hode. Kommer i frotte, bomull, tynn fleece-lignende eller andre myke stoffer. Koster vel alt fra 6 kr for gulpeklut til noen hundre for mer fancy design. Fåes kjøpt på lekebutikker, babybutikker o.l. Håper dette var til hjelp
Julie83 Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Hei! En koseklut kan være så mye rart! Gjerne et mykt, godt brukt stykke tøy som den lille har lagt sin elsk på, og som er en trøst.Du kan sikkert få kjøpt ferdige kosekluter, men er jo ikke sikkert den faller i smak hos den lille. Er langt fra alle som vil ha en koseklut. Og hvorfor skulle det være farlig?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Takk for svar... da vet jeg hva det er nå :-)
lenej :o) Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 da mini ble født, ble han pakket inn i et hvit bommulsklede. vi brukte det mye på sykehuset, og da vi dro, fikk vi med to slike. herlig!! det er mini sin "kos". vet om noen som har slike gaskluter da. mini sin hovedkos er et bitte lite fleecepledd...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 det jeg tenkte med farlig er at hvis lillegutt stadig putter kluten i munnen.. tenkte på støv og sånn.. og kanskje han får den i halsen ? jeg får jo helt panikk når han får noe over ansiktet hans. Redd for at han ikke får puste.. :-(
Turid Laila Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Bruker de flanellsklutene/bleiene som vi bruker som gulpekluter eller de små gasklutene til sutteklut her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå