Gå til innhold

Oktober: Andre med mat vrange unger?


sajam

Anbefalte innlegg

Frøkna vil ikke ha grøt og prøver du og gi henne brød, piller hun av pålegget med en gang og kaster brødet på gulvet. Hun spiser stort sett kunn middag som det er en form for tomatsaus. Blir litt smårar av dette jeg :o)

Ingen av de to andre har noen gang vært så vrang.

Har så smått begynt og gi henne litt yoghurt da, etter og ha pratet med helsestasjonen

Andre som har det like "lettvint" eller som har noen forferdelig gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt det helt likt deg, leeeeeeenge!!!

For et par dager siden,leste jeg en artikkel her på DiB, om spisevansker blant barn. Flere faktorer som kan spille inn.

Så neste dag kuttet vi ut ALL form for småspising...ingenting mellom de faste måltidene.

+ at vi kuttet drastisk ned på melkmengden (MME),så hun får kun morgen og kveldsflaske. Ellers drikker hun masse annen væske på dagen. Det ar fungert kanonbra disse dagene!!!!! :):):):)

 

Ellers har snuppa her heller ikke likt grøt på mange måneder......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke noe småspising i mellom måltidene og hun får kun 300ml med MME i løpet av døgnet, noe som var 200ml for lite i følge helsestasjon.

Hun drikker minimalt med annen væske, er jeg heldig drikker hun kanskje 60ml vann i løpet av dagen. Hmmm....... Hun lider vel ingen nød da, hun veier jo 9700-9800g, men det er bare så frustrerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig frustrerende :S:S skjønner deg veldig godt!

Til trøst for deg,så veier mi på sist kontroll(1 måned siden) 7600 gram....Så din datter er ganske så gjennomsnittlig.... Kom nettopp igjennom en til tann her,akkurat da det løsnet med spising og hennes humør. Så kan godt være ting som ligger i bakgrunnen,som plager!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...