dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 hva i all verden er det som skjer med deg? komme med sånne uttalelser uten å kjenne meg i det hele tatt?? som jeg nå har prøvd å si noen ganger: IKKE ALT ER MENT NEGATIVT!!!!!! få det inn i hodet! jeg er helt avslappet ang det å bli gravid,kan godt vente og unner selvfølgelig andre å oppleve det. men det her blir det samme som å kjøpe en lotto kuppong og tro man er mange millionær(igjen ikke ment negativt). det er kjempe bra at du har så stor tro på det her,men om det i værste fall ikke skulle funke så blir du kanskje ikke så skuffet når du vet om at muligheten er der. hva er det som er barnslig? går det ikke an å ha en diskusjon her inne? vi må få lov til å si hva vi mener selv om det kanskje ikke alltid er akkurat det du vil høre.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 det som skjer med meg er at alle andre her klarte å løfte humøret mitt opp når jeg var nede, men så kommer du med dine utsagn som høres ut som ***** også i tillegg må du starte en tråd bare å vise meg hvor mange det ikke har funket for bare for for å gi meg enda mindre håp.. hva er det for noe a!!!!! her inne støtter man hverandre fordi man er i samme situasjon, ikke oppfører seg som det du gjør... og hvordan kan du skrive sånt som at stakkars gubben min som får meg med enda mer hormoner?????? er du helt dum i huet!!!!!! det er det jeg mener med at du er slem og barnslig... og ditt utsagn er det eneste jeg har reagert på, ingen andre her inne er sånn... er jeg hårsår så la meg være det da, kanskje det er slik jeg er når jeg er lei meg...??? respekter det....
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 forresten, hvem kom med hvem utsagn uten om å kjenne personen kanskje?????????? tenk deg om....
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 greit,det var kanskje teit å si det,men hvis du leser gjennom det du skriver så skjønner du kanskje hvorfor. men du skjønner enda ikke greia,er bare fast bestemt på at jeg er en dritt og at jeg ønsker deg og alle andre barnløse for alltid. jeg prøver igjen: IKKE ALT ER MENT NEGATIVT!!! det er godt mulig du kommer til å få kjempe god hjelp av pergoen og det er jo det beste,men hvis det er så effektivt som mange tror så hadde man ikke trengt prøverør. den sisusjonen her er ikke ny,for å si det sånn,men du har kanskje ikke vært her lenge nok til å ha sett det. men da sier vi at jeg er et grusomt menneske som ikke har noe godt å si til noen,så er vi ferdig med diskusjonen. regner med at du hører til 1.tri neste mnd.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 har jeg skrevet noe sted at du er et grusomt menneske kanskje??? nei er ikke sånn som deg jeg som må trøkke andre ned for å føle meg bedre... derfor ender jeg denne diskusjonen her og lar deg tro hva du vil... fy faen for en teit diskusjon.. enjoy life....
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2007 man er et grusomt menneske hvis man ikke unner andre barn og er ute etter å ødelegge for andre. det var det du sa om meg,ergo.... har du tenkt på hvorfor du ikke får pergo forretsen? det hjelper ikke å legge skylden på andre hele tiden. jeg også prøvde det en periode,men så fant jeg ut at ingen leger hgar skyld i at jeg ikke blir gravid.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 *diskusjon CLOSED* enjoy life grusomme barnløse mennske som ikke unner andre noen ting... håper virkelig du ALDRI får gleden av et barn...* OMFG... dropp detta, det kommer ingen vei... du snakker om ditt jeg mitt,,,, ferdigsnakka!!!!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 njoy life grusomme barnløse mennske som ikke unner andre noen ting... håper virkelig du ALDRI får gleden av et barn...* dette var IKKE noe jeg mente men sånn du fremstiller meg... *end of disk*
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. september 2007 Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå