Gå til innhold

Kan orgasme sette i gang rier??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har sex for å prøve å få i gang fødselen. Men kan orgasme sette i gang rier, også uten at vi har sex og at jeg da ikke får sæd inni meg? (Altså at jeg koser med meg selv alene nå som sambo er på jobb?)

Vil nevne at jeg alltid får kynnere av orgasme.

Noen med erfaringer på dette området?

Velger å være anonym denne gangen. hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja orgasme kan sette i gang rier.. altså at du ikke bare får kynnere.

Hører folk sier at selve penetreringen og sæd setter i gang fødsel, men jeg skjønner ikke helt logikken i dette.. Har alltid tenkt at det er orgasmen-delen av sexen som gjør susen.

Skrevet

Det er visst et "stoff" i sæden som setter igang fødselen....men kun visst man er klar for fødsel i utgangspunktet:)

Skrevet

hmmm.... Hvordan er det dersom det er orgasmen som setter i gang riene da? Er det slik at det kommer en rie i stedet for kynner rett etterpå, eller kan det komme en stund etter orgasmen? (Altså at man får kynner(e) først, som så blir til rier)

HI

Skrevet

både stoff i sæden og orgasme kan sparke i gang fødselen hvis du er fødeklar.

min fødsel startet i forbindelse med orgasme forige gang(ikke i forbindelse med samleie)jeg fikk sammentrekkninger da jeg fikk orgasme som bare økte og økte i styrke og hyppighet.

Skrevet

sæden hjelper til å modne livmoren... d er som noen sier her, noen stoffer i sæden, som har denne egenskapen.. så d er faktisk sperm å ikke orgasmen som kan hjelpe til å sette igang fødsel...=)

Skrevet

Vi satte i gang rier flere ganger før fødselen den siste mnd sist jeg var gravid. Det ble igrunnen veldig stressende. Dro til sykehuset med maserier og blr så kaldt hjem igjen,

Den siste gangen vi hadde sex for å sette igang rier ble det full klaff. Rett i fødsel :-)

Fikk rådet om et varmt bad, sex og et lite gl vin. Gjrode dette på termin dagen og fødte ti timer en liten prins :-)

Skrevet

Ubetinget ja! Funka sist med oss. Orket ikke sex pga stor som en elefant, men kjørte halvgodt løp uten penetrering og natten etter fikk jeg rier. Babyen kom 2 uker før termin.

Skrevet

Takk for mange og gode svar ;o)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...