*1+1=2 små* Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg har bedt om å bli sykemeldt frem til jeg skal ut i perm. pga skole og jobb men fikk bare sykemeldt til midt av oktober....sykemelder de ikke mer enn 1 mnd. om gangen?? Noen som vet? Jeg vet at aktiv sykemeld. bare er for 1 mnd. om gangen men vanlig sykemeld. kan man bli lenger kan man ikke? det er et problem hvis jeg skal søke om perm fra skole...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 tror ikke de gjør det nei. De øker på lengden etter hvert. Men du ringer jo bare inn å får en ny i okt....
*1+1=2 små* Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 men hvordan skal jeg da søke skolen om perm frem til termin?? Det er ikke en hel mnd. en gang...jeg skal ut i perm. fra 2. november....så da skal jeg ikke få en sykemeld. frem til da?*hmpf* vel det er jo ikke deres feil, hehe takk for svar=)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Legen har ikke LOV å sykemelde lenger enn èn mnd av gangen så du vil bare måtte fornye den når den tid kommer...men da holder det som regel bare med å ta en telefon dit...Gjerne noen dager før den går ut..
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 jeg å ble sykmeldt mer enn 4 uker "i slengen" ... er vel bare å forklare for legen din at du trenger lengre sykmelding pga skolen, så kan han/hun sikkert sikkert orde d for deg =)
*1+1=2 små* Skrevet 19. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2007 de sa til meg at det ikke var mulig når det gjelder AKTIV sykemelding, men jeg har snakket med skolen og jeg trenger bare en legemelding på at jeg ikke kan gjennomføre skolen....så kan lånekassen få kopi av sykemeldingene mine når jeg ber om stipend. Skal ringe de i morgen for å være sikker på at det ikke blir noe tull! Vil jo ikke miste pengestøtten, bare fordi jeg ikke orka å ringe:P
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Jeg er også sykemeldt frem til jeg går ut i permisjon som er om 6 uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå