Gå til innhold

Lar dere syke barn sove så lenge de vil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte hente jr (16 mnd) i barnehagen i dag fordi han var slapp og trørr og kjempe forkjølet. Har ikke feber.

Han sov to timer i bhg, og han sovnet med en gang vi kom hjem 13.13 og sover enda. Vanligvis sover han 1-2 timer om dagen, og har bare en dubb.

Jeg er bekymret for nattesøvnen når han sover så mye nå på dagen, men samtidig er han jo syk og må jo få sove, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har latt eldste sove så lenge han vil når han er syk ja. Føler at han trenger det, og må få lov til det.

HAr gått utover nattesøvnen noen ganger, men helst på den måten at han sovner mye seinere på kvelden. Men synes det er greit nok når han er syk.

God bedring!

Skrevet

ja,jeg hadde bare latt han sove. hvis snuppa er syk så legger jeg henne slik at hun kan sove det av seg (spes. hvis hun har feber) bare sjekker innom henne litt innimellom for å se at alt er OK

Skrevet

La hen sove. Det er kroppen som sier fra at den trenger hvile. Nattesøvnen får helle bli som den blir en eller to netter.

Håper det går bedre med gutten din snart, da! God bedring!

Skrevet

Takk :)

Han har aldri vært slik syk før så jeg er litt rådvill. Men jeg vet med meg selv, at når jeg har influensa så vil jeg helst bare ligge i senga og sløve, så han må nesten fålov til det han også.

Skrevet

Stort sett lar jeg syke barn sove så lenge de vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...