Gå til innhold

Måtte le litt av naboen i helgen... .:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har god inntekt, mannen tjener meget godt, så kona jobber kun noen timer i uka. (tror det er mest for og ha litt og gjøre)

De har egen gartner, selv om hagen er liten. Har aldri sett de klippe plenen selv..

I tillegg har de vaskehjelp, som kommer 2 ganger i uka. Enda som sagt, kona er hjemme stort sett hele tiden.

I helga hadde hun besøk av ei venninne en kveld, og så så jeg dem stå på verandaen med hver sitt vinglass. Og hvem står rett bak dem? Joda, vaskedamen.. sto og vasket vinduene...

Hehe, tror jeg hadde følt meg rimelig dum om jeg skulle sitte og drikke vin og kose meg, mens vaskedamen løp rundt bena på meg og vasket MITT hus...

Bare jeg som syns dette er litt over the top? Skulle gjerne hatt vaskehjelp jeg da, men litt klarer jeg da faktisk og gjøre selv, selv med 2 små barn i huset;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo jobben til vaskedama da, så tror jeg ærlig talt ikke hadde brydd meg noe om at jeg satt ute på terassen mens hun vasket.

Skulle gjerne hatt samme opplegget jeg :o)

Men å kaste ting på gulvet eller roette mens hun var der hadde jeg ikke gjort.

Skrevet

Først av alt skal jeg gladelig innrømme at jeg ville gjerne hatt vaskehjelp selv (men jeg jobber 130%, da).

Men tror jeg hadde følt meg passe dum selv, om jeg hadde drukket vin og sett på at vaskehjelpen jobbet...

Skrevet

Vi har vaskehjelp, men dersom jeg kan unngå å være hjemme når hun kommer, gjør jeg det! Har vært hjemme to ganger mens hun har vært hos oss. Begge gangene hadde jeg feber og var skikkelig dårlig. Lå i senga hele dagen og ba henne om å ikke vaske inne hos meg.

Det er utrolig godt med den lille ekstra hjelpen. Nå er hun ikke hos oss mer enn annenhver uke, i tre timer, så gjør litt selv også. Men kunne ikke vært foruten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...