golddust Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Skal "endelig" på utralyd. Gleder meg litt, men gruer meg mest. Er så redd for at babyen skal vere død. Eller at noe skal vere galt. Kan med hånden på hjertet si at jeg ikke gleder meg over graviditeten i det hele tatt. Gleden over å skulle bi mor er liksom overskygget av alle desse vonde tankene om at noe kan komme til å skje. Går på do sikkert 20-30 ganger for dag bare for å skjekke at jeg ikke blør, jeg sover ikke om natten for jeg er så redd for å vokne opp å ha mistet. Og søvnløsheten gjør at jeg er trøtt og gråter hele tiden. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er så fortvilet! Hadde jeg kunnet ville jeg lenket meg til en sykehus-seng, og hatt ett apperat slik jeg kunne høre hjertelyden til babyen hele tiden. Hva skal jeg gjøre? vet ikke hvor mye lenger jeg orker dette.. Har ikke sovet på 3 mnd, og det går utover forholdet til mannen min. Vi har ikke sex lenger, og vi snakker nesten ikke med hverandre lenger fordi jeg bare sitter å gråter hele tiden. Jeg er so redd! Trodde denne tiden skulle bli den beste i hele mitt liv, at jeg skulle klare å glede meg over den voksende magen, men hadde jeg fått velge igjen skulle jeg gjerne latt vere å bli gravid. noen som kan hjelpe meg?
M*A*S*H* Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jordmor kan hjelpe deg, synes du skal snakke grundig med henne/han(?) i morgen og forklare hvordan du har det. Det er hjelp å få! Du skal ikke ha det så tungt, lille kvinne. Angst og vonde tanker kan man få bukt med ved å snakke med rett person, og jordmødre _kan_ sånt. Ikke gi deg før du har fått en snarlig time hos jordmor for oppfølging utover det vanlige svangerskapskontrollene. *klem*
Tobias og Robin Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Hei... Kanskje du skulle kjøpe en sånn babywatcher? Kanskje du kunne lytte litt en gang i blant når frykten tar deg? Da vet du at babyen har det bra? Håper at det bare er hoemonene som har tatt overhånd, og at det går seg til slik at du får tiden til å nyte svangerskapet ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå