hypersusmor Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Som eksiltrønder er jeg innom adressa.no i ny og ne for å sjekke tilstanden i trivelige Trøndelag. Der kunne man avsløre at Britney Spears har gått naken foran barna sine!!! Hvilken skandale! Dama har sikkert gjort mye dumt og ser ikke ut til å være den skarpeste kniven i skuffen, men jeg trodde ikke at barna tok skade av å se moren eller faren sin uten klær. Det går kanskje mot mulig barnevernssak i hypersusheimen? Ellers er det bare slå fast at Hypersusmor har lite å bruke permisjonstiden på....
Maud Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Barnevernet kan komme til å se at det er behov for å komme til oss også ;-)
Urtete Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Barnevernet har nok en jobb i urtehuset også! :-)))))))
gammel røy Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Har amerikanernes redsel for nakenhet ingen grenser?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Her driver barnevernet og sjekker ut hvordan det virker på barna å se mor naken ;-) Har herved utnevnt meg selv som forkvinne i foreningen "barnevernpedagoger for naturlig forhold til kropp!" Makan altså!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå