2nj♥ Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Mener å ha sett løse madrasser til reisesenger, men husker ikke hvor.... Synes den tynne greia som følger med reisesenga er så hard og vondt, så lurte på å kjøpe en madrass i tillegg. Noen som vet hvor de selger det og evt hva det koster??
krabbetrollet Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Spesielle madrasser til reisesenger vet jeg ikke hvor du får tak i, men målene på sengen er sikkert like som en vanlig seng og derfor kan hvilken som helst madrass duge. Eller gjør som meg: Har kjøpt en ganske tynn overmadrass på Ikea som jeg legger oppå "madrassen" som er der fra før. Det blir mykt nok til å sove noen dager i, og ikke minst tar overmadrassen liten plass når vi pakker kofferten :-)
Mamsen til Pjokken Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Enig at den som følger med (som man pakker rundt senga når den er lagt sammen) er for dårlig. Jeg kjøpte en skumgummimadrass på Jysk, den passer kjempefint i reisesenga. Billig var den også Man trenger jo ikke de mest fancy og dyre madrassene der hvor de bare sover en gang innimellom.
2nj♥ Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 Aha....det kan jeg jo gjøre ja. Dra på Jysk imorgen jeg Takk! Fant forresten sånn madrass jeg tenkte på i en nettbutikk, og det kostet 279kr for en slik madrass.....-litt dyrt for ei helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå