Gå til innhold

Svar til Heiaar venter jente


Anbefalte innlegg

Skrevet

Puh!

Absolutt alt var helt som det skulle, livmorhals hadde ikke endret seg siden sist 36 mm, som er helt normalt. Og babyen var også helt på snittet på de målene den skulle ha. Så litt letta nå ja, at det bare er all den ulike informasjonen jeg har fått fra alle mulige fagpersoner som har gjort meg litt hypokonder... ;-) hehe, så blir jeg vel kanskje litt mindre stressa psykisk også da og får bare roe litt ned for det er nok det kynnerne kommer av. Stresshormonene er jo i kroppen både om stresset er i hodet eller fra fysisk aktivitet...

Håper jeg får en lang god prat med jordmor når jeg skal dit neste uke, og så får bare jobben ryke og reise, og helsepersonell passe litt på hva de "skremmer"/advarer oss gravide med/om...

(sikker på at jeg er blitt et par kilo lettere bare av å slippe at det er noe unormalt... hehe...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...