Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Kan jeg bare begynne på de en vilkårlig dag? Står jo første dag av mens, men regner ikke med at den kommerpå en stund,da... dumt spørsmål, kanskje... Derfor anonym denne gangen
M@mm@ mars07 Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Ja det kan du. Men det har vel litt å si hvilken type p-pille du bruker hvis du ammer, tror jeg...
Solskinnsjenta Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Det kan du, men du er ikke beskyttet den første uken da. Ikke dumt spørsmål, spurte selv damene på apoteket
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Takk for det solskinnsjenta:) Jeg fortalte legen at jeg ammer så da regner jeg med at jeg har fått noen det er greit å ta:)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Eneste p-pille man kan bruke når man ammer er Cerazette. Ellers er minipille ok.
rødhette* Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 solskinnsjenta, damen på apoteket sa til meg at det var lurt å bruke tilleggsprevensjon hele den første måneden, for å være heeelt sikker, siden man ikke hadde fått mensen. Jeg gjorde det, bare for å være helt helt sikker. Men holder sikkert med bare første uka også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå