anette1982 Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Tenkte å få opp humøret litt og lage en festlig tråd her. Hva er det dummeste dere har gjort/sagt??? Jeg har selv veldig mange pinlige øyeblikk, mest fordi jeg prater først og tenker etterpå. Da jeg sist var på et jobbinterjuv så gikk hele møtet greit nok, følte meg nok litt grillet men pytt pytt. da jeg skulle gå takket sjefen meg for at jeg kom, og da svarer jeg, i like måte......! hvor dumt ble vel ikke det?? men jeg fikk faktisk jobben.... Og for lenge siden (ungdomsskolealder) satt jeg foran høyfjellssola (lite ansikts solarium) til mora til veninna mi i ca et kvarter, og da skulle du ha sett på 2grads forbrenning. hjemme forklarte jeg "brunfargen" med sterk sol på fjellet. hadde vært på hyttetur helga før!!! Andre luringer her????
Snart mor til 3...? Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Studerte på første året, og bodde i kollektiv med både gutter og jenter. Musa til datamaskinen min virket ikke helt som den skulle, og det var en av gutta som var god på data. Gikk ut i fellesrommet og sa høyt " Jeg har problem med musa mi, kan du hjelpe..." Gjett om jeg ble flau da det gikk opp for meg hvorfor alle lo...
M*A*S*H* Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Ingen som vil innrømme de har gjort noe som helst dumt? Hehe. Jeg har kjørt feil i enveiskjørt gate i Oslo - og da bussen kom mot meg gikk jeg ut av bilen og pekte sånn "din dumming" på hodet mitt mot sjåføren og gjorde tegn til at han måtte flytte seg. Grave seg ned etterpå? Jatakk. *rødmer* Legger til at jeg var 18 år med ferskt førerkort da.
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Samboeren min stod opp 1 time før meg i går. Jeg merket at han stod opp men jeg var i drømmeland. Plutselig sa jeg GRATULERER MED DAGEN til ham. Hva? sa han. Så sa jeg det en gangt til! Så gikk han ut av rommet. Ikke var det fødselsdagen hans, det er i Juni hehe. Etter en liten stund kom han inn på rommet igjen og spurte hva jeg mente med det. Jeg svarte også da i søvne at vi hadde vært i lag i 3 år på denne dagen noe som ikke stemmer over hode. Gjett om jeg følte meg dum når jeg våknet og husket dette :-)
twoboys & a girl Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Har gjort mange dumme ting så vet ikke helt hvilken jeg skal ta... Ok, tar den siste. Lå å sov å drømte at det kom flaggermus inn gjennom vinduet. Nå har jeg kun sett de på tv. Disse var kjempe truende de pratet, truet med å suge blodet av oss viss vi sovnet og laget de forferdelige lydene. Sambo sov ved siden av meg, å jeg tenkte at han ble sur på meg vis han ble vekket av de. Turte heler ikke legge meg å sove, så jeg tok mot til meg å stod opp, slo på lyset å begynte å lete etter disse skapningene i rommet, løftet på gardinene, ved sengen og under tepper og puter. Fant vell ingen, og typen voknet å skjønnte ikke så veldig mye. Han sovnet fort igjen, men tru jeg ble utspurt dagen etterpå. Og han lo ikke lite av det....)
Gjest Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Jeg var plaget med utrolige menssmerter da jeg var yngre.. En dag da jeg var rundt tolv år,og jeg var på kino med en venninne, ble jeg så j...lig dårlig inne på kinoen at vi bare måtte gå fra hele filmen. Vi hadde tenkt til å gå til bussen, men på veien ble jeg så utrolig elendig at jeg bare måtte sette meg ned på en steintrapp, mens venninnen min løp for å finne en telefonboks så hun kunne ringe min far. Uansett - jeg var skikkelig dårlig, og tilslutt kastet jeg rett og slett opp på fortauet. Deretter besvimte jeg en kort stund, ség ned fra trappen og ble liggende i fosterstilling og sperre av fortauet så ingen kom forbi. Da jeg kom til meg selv igjen var jeg fortsatt for dårlig til å klare å reise meg, så jeg ble bare liggende å vente. Etter en stund kom det en fin frue gående. Hun skulle tydeligvis vise sin avsky ved å tråkke rett over meg, istedenfor å gå rundt, men hun så da ikke at hun satte foten rett i oppkastet mitt. Svupp sa det, og der lå hun, i stor fin pels, innsmurt i oppkast. Jeg følte meg bra dum, der jeg lå og betraktet det hele uten mulighet til å gjøre noe. Tror muligens jeg forsøkte å gi henne et lite smil, som for å si beklager, men det var vel neppe rette tid og sted for å smile For å gjøre en lang historie litt kortere; det kom en snill og god dame til slutt, og hjalp meg opp og inn nærmeste dør...det viste seg nemlig at jeg hadde lagt meg til rett utenfor "blåkors" uten å ane det selv, så da forstår jeg hvorfor alle som gikk forbi sendte meg de blikkene de gjorde. De har antagelig trodd at jeg var et skikkelig crack-hode av en barnerumpe. Huff&huff. Du kan tro pappa synes det var litt ekkelt å gå inn på blåkors for å hente hjem sin lille datter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå