Gå til innhold

Finnes det noen som ikke har hatt effekt av pergo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

virker som mange tror det er rene vidundermedisinen...

og det som er dumt er når vi som har vært her en god stund

prøver å komme med noen råd,så andre ikke skal bli dødsskuffa,

blir skjeldt ut og får høre at vi prøver å dra de ned i søla.

er ikke om å gjøre å være mest mulig stygge med hverandre er det det?

slutt å tolke alt negativt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*jeg rekker opp handa*

Pergo funket ikke for meg, men den gangen jeg tok det, så trodde jeg det var svaret på alle drømmene mine om et lite nurk:o)

Skrevet

Hei dollypopp...

Vet ikke om du husker meg, men jeg har vært her inne i flere år....ikke så mye den siste tiden da men...

Jeg har tatt 5 pergokurer uten å bli gravid...fremdeles ikke gravid...

Så nå har jeg gått til Hausken og håper han finner ut hvordan jeg skal klare å bli gravid... Det blir nok noe hormonmedisin i begynnelsen, men om ikke det går så blir det prøverør på oss...

Skrevet

da tenker jeg du ble skuffet...

jeg hadde ikke så høye forventninger,siden mange hadde fortalt at det

ikke virket like bra for alle.

men bivirkningene var jeg ikke forberedt på...hehe.

ble litt hissig ja..hihi

Skrevet

hallo!!

hvorfor går dere privat?er jo kjempe dyrt...

vi går hører til Riksen,ikke noe ventetid,kjempe greit!

Skrevet

Kommer til å ta prøverør på sykehuset... Men bruker han som gynekolog, har hørt så mye bra om han! :) Så tar han seg tid til pasientene...det følte jeg ikke at den forrige gynekologen min tok...10 minutter og ferdig liksom...

Skrevet

ok,misforstod jeg da.

vi sjekket Hausken da vi trodde det var 1 år ventetid på Riksen.

de virker veldig flinke der!

blir spennende å se hva som skjer da!

er det funnet noe hos noen av dere?

Skrevet

nå får du skjerpe deg dollypopp... hvorfor ialledager starter du en tråd

for dette??? kan du ikke bare la andre ha en liten glede i livet??? herregud, du har nok prøvd lenge nok og unner ingen andre en liten glede...

SKJERP DEG!!!! jeg vet du startet denne tråden pga det jeg sa,.

men at pergo ikke funket på deg, nei vel, la meg ha min lille forhåpning, uten om å sutre og bare la meg se hvor mange det ikke funket for. da kan du starte en tråd for å se hvor mange det faktisk har funket for.... !!!!!

dette var barnslig

Skrevet

hører du til her?

ikke alt handler om deg....

Skrevet

Jeg ble såklart kjempeskuffet. Ingen hadde fortalt meg så mye "negativt" om Pergo, men uansett så vet jeg ikke om jeg hadde tatt det til meg. Jeg levde i min egen lille boble, så var såååå fornøyd med endelig og få hjelp. Det var ikke måte på alle medisinene som jeg skulle få prøve osv osv om Pergo ikke skulle gi meg EL.

Det var 1 Pergo-kur, og så var alle drømmene mine knust. Da kom tlf om at han dessverre ikke kunne hjelpe oss til og bli gravid.

Hvordan går det med deg?? Prøver dere fortsatt på egen hånd eller skal dere til IVF på Riksen?? (Leste noe om at dere hadde utsatt det pga skolen?).

Skrevet

jeg gjør nok det iogmed du startet tråden pga noe jeg sa i en annen tråd.

hva skal du med barn da som ikke er voksen nok til å unne andre litt glede... tenk om jeg skulle sagt noe sånt som at er det noen jeg ikke unner skal få barn så er det deg... DET sårer nok det også selv om du nok ikke vil innrømme det...

hvis jeg er hårsår, la meg være det... ikke kom med stygge utsagt for det... du av alle burde forstå det...

Skrevet

vi kommer bare til å prøve selv nå,frem til jeg vet noe mer ang skolen.

hadde ett AIH forøk i mai,kan få 3 til når vi vil,men kommer bare til

å bruke ett til før vi går over til IVF.

hvor står dere nå da?

Skrevet

Jeg leverte svømmeprøven til sambo igår og fikk svar på den etter 15 minutt!! Ingenting galt! Alt var bare fint hos han!! Så det er jeg glad for!! :D

Jeg har pcos, så det er hos meg problemet ligger... Men håper Hausken klarer å hjelpe meg slik at jeg slipper prøverør... :)

Skrevet

så bra at dere ble så godt tatt imot!

prøverørsprosessen er slitom,så håper dere slipper.

lykke til videre:-)

Skrevet

Vi er i gang med forberedelsene til ED. Går bare og venter på at den for###¤¤¤%%% tanta skal dukke opp....Begynner og bli litt småbekymret for at den medisinen jeg har fått for at hun skal komme ikke virker....

Om alt går etter planen, og hun dukker opp, skal jeg starte opp med Progynova på tirsdag for og bygge opp slimhinnen, og om en mnd er jeg da ruger!!!!!!

Skrevet

Hva er ED?

hvor hører dere til?

Skrevet

Det er eggdonasjon.Skal ha det siden jeg er kommet i tidlig overgangsalder ("mistet" mensen da jeg var 28)..

Hører til AVA Clinic i Tampere i Finland:o)

Skrevet

ok,leste litt av det du har skrevet på ass.bef nå.

håper det klaffer for dere nå da!

skal følge med!!

Skrevet

Tusen takk:o)

Håper det klaffer for dere også snart nå. Dere har virkelig ventet lenge!!!

Skrevet

Hei,

Jeg har begynt på min andre dobble pergo kur,men har ikke blitt gravid enda..skal foresten ta en test i dag,da jeg har ikm i morgen,så da får vi se om denne mnd med pergo har hjulpet til..men har ikke trua for jeg har ingen symtomer..huffff...er såååå slitsomt dette her.

Skrevet

Hei Baas!!!!

det var lenge siden:-)

skal du teste,så spennende !!heier på deg:-)

Skrevet

takk for det:) jeg hååååååååååper jeg kan få se mitt første kryss på testen i dag..blir sååååå lei meg og skuffa om jeg ikke er gravid nå..men har jo ingen symtomer,så da er det vell ikke så mye håp:(

Skrevet

må jo bare håpe!

gi rapport da;-)

lykke til

Skrevet

Kobra: Hvor leverte du svømmeprøven?? Jeg skal snart levere sambo sin og VET jeg kommer til å tygge av meg både negler og finge i påvente av resultatet.. Her i gården har jeg PCO, så jeg håper virkelig soldatene til sambo marsjerer.. Slipper vi dobbelt opp med problemer!!

Hvem er Hausken og hva kan han som ikke andre sykehus/leger kan?? Vil helst slippe IVF her jeg også..

Skrevet

Hausken er privatklinikk i Haugesund.

de kan vel ikke noe mer der enn andre steder,men det er jo privat så...

mennen min leverte prøven på Riksen,fikk svart etter ca 1 uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...