Lilleblome Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Hei dere! Er nå 8 dager siden EL, og 8 dager til jeg skal ha mens. Jeg har skikkelige mensmurringer og vondt i magen, og skjønner ikke hva det kan være. Ingenting som tilsier at jeg skal ha mens-smerter nå..?? Noen som har opplevd det samme og har noen gode tips til hva det kan være?? Ellers vil jeg bare ønske alle prøvere lykke til!! :-)
Gjest Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Kanskje det er festesmerter? Er veldig veldig sjelden, men det er jo faktisk lov til og håpe om man er LITT realitisk så ikke skuffelsen blir så stor om tanta skulle dukke opp.
Lilleblome Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 Så festesmerter kommer rundt denne tiden da? Har prøvd en stund da, så er vel ikke så veldig positiv til at det skal lykkes akkurat denne pp... Men man kan jo selvfølgelig alltid håpe! :-) Har du også prøvd lenge?
Gjest Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Egget fester seg vanligvis 6-7 dager etter EL, så ja, det fester seg i denne tiden:o) Jeg har prøvd i snart 2 år, men er kommet i tidlig overgangsalder. Derfor jeg ikke har lyktes. Skal i gang med eggdonasjon om en mnd. Tenk, om alt går bra,så er jeg RUGER om en mnd på denne tiden!!!!! Lykke til til deg!!
Lilleblome Skrevet 19. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2007 Åh, håper virkelig det ordner seg for dere. 2 år er laang tid å vente på det lille vidunderet! Vi har fått beskjed fra legen at om det ikke lykkes for oss denne pp, så skal vi til videre utredning... Håper jo selvfølgelig vi slipper det, men troen er vel ikke den aller største for tiden... MASSE lykke til til dere!! Håper at dere ruger neste måned ja!! :-D
Gjest Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Tusen takk!! Bare tanken på at dere vet at dere skal få hjelp kan faktisk hjelpe:o) Man slapper gjerne litt mer av da når man vet at hjelpen er rett rundt hjørnet:o)) Skjønner godt at troen blir mindre og mindre for hver mnd man ikke lykkes. Har dere prøvd lenge??
Lilleblome Skrevet 19. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2007 Vi er på pp8 nå, så i forhold til andre her, så har vi jo ikke prøvd så lenge.. Men det føles virkelig lenge fos oss! Har heller ikke fortalt noen at vi prøver, og det gjør at jeg ikke kan få råd/tips fra venninner/familie.. Så håper at det snart ordner seg... Men har virkelig sympati for dere som har prøvd så lenge som dere har, og det virker jo som om du klarer å holde humøret oppe! Hva er din hemmelighet?? ;-)
Gjest Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Jeg har vært langt nede flere ganger, men tanken på at vi SKAL lykkes tilslutt er vel det som holder meg oppe, i tillegg til at jeg har en venninne som også sliter som jeg prater MASSE med... At et barn ikke blir genetisk mitt betyr ikke så mye lenger bare jeg får gå gravid, se magen vokse, kjenne nurket sparke, føde osv osv Det og bli hørt av helsevesenet og faktisk få hjelp har også hjulpet meg masse. Bare hyggelige og behjelpelige folk har jeg møtt, og det har vært fantastisk!! 8pp er lenge når man helst skulle blitt gravid i pp nr 1. Venninnen min er nå i pp 10, så jeg vet litt om hvordan det føles og gå mnd etter mnd uten at tanta har tatt seg en ferietur. Jeg har ikke opplevd det som dere opplever pp etter pp siden jeg har mensen så sjelden. Tror sånn sett at ventetiden er lettere for meg siden jeg vet at jeg må ha hjelp, og fikk vite det relativt tidlig. Jeg hadde nesten ikke prøvd før jeg fikk utredning. Håper du lykkes snart!! Prøv akupunktur eller fotsoneterapi. Det har kjempeeffekt på mange!!!!
Lilleblome Skrevet 19. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. september 2007 Ja, jeg må si at jeg er veldig positiv til hvordan min fastlege har vært.. Har sett endel historier her som tilsier at ikke legen har tatt folk på alvor o.l, og det må vel egentlig være helt forferdelig...! Når man virkelig ønsker barn, så er det minste man kan forvente, at legen tar deg på alvor og gjør det han kan for å hjelpe. Vi har vært sammen noen år, så dette er ikke noe vi bare har kommet på sånn plutselig, vi har diskutert det en stund, og når vi da endelig føler oss modne for å bli foreldre, så vil vi jo helst at det skal skje UMIDDELBART!! Hehehe.. :-D Takk for tipset om akupunktur og fotsone, skal sjekke det ut dersom det ikke funker for oss denne gangen! Lykke til, så håper jeg at vi "mister" deg her inne på dette forumet neste måned, at du da beveger deg over i 1. trimester.. :-)
Gjest Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Så snill du er:o) Tusen takk:o) Og om dere "mister" meg neste mnd håper jeg og kunne ta deg, og flere av dere, med meg på den videre ferden:o))) Kanskje litt optimistisk og tro at jeg skal lykkes på første forsøk,men har en slik boblende følelse om at det blir og gå bra:o)))) Lander jeg med et brak når jeg sitter der med en negativ test, så får jeg heller gjøre det. Ingenting skal få ødelegge den positive følelsen jeg sitter med!!!
Lilleblome Skrevet 19. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. september 2007 Er med på den! :-) Er heller ikke så sikker på at det er bra for kroppen å være negativ, så det beste er bare å tenke positivt, være realistisk, men håpe på det beste! :-) Er sikker på at det kommer til å gå bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå