Fruen i huset Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jeg vet ikke om det hjelper, men jeg kjøpte lakrisstang på apoteket i dag. Det er konsentrert lakris uten sukker. Har alltid hørt at lakris hjelper mot kvalme, men all godteri byr meg bare sååå imot. Tenker det er verdt å prøve
sivilivikivi Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Har hørt at el halvt glass farris og halvt glass eplemost skal hjelpe.Har aldri prøvd det jeg da!
*Lenn* :-)) Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Jeg forsøkte alt jeg orket å ha i meg... Men alt gjorde meg bare kvalmere. Kun en ting som innimellom var OK og det var skikkelig sure drops.... Eller sure føtter og sånt smågodt. Tygge og knaske litt på deg, det var forfriskende
Bobine Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Sea band armbånd Reddet meg Koster 150 på apoteket.
Labambie Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Nå har jeg hatt matforgiftning i form av toksoplasmose for halvannet år siden,det gikk ut på 2 uker med oppkast og diare. Skal love deg jeg prøvde alt som prøves kunne. Alt fra halvt om halvt med farris eplemost, til salte chips og hva det måtte være.. Til slutt blei jeg lagt inn på sykehuset, og hu ene sjukepleieren der inne ga meg ett godt råd som funker bra. Det er blåbærsaft! Og etter det kom bedringen raskt for meg. Dette har jeg også brukt når jeg har vært dårlig i svangerskapet. Fungerer sinnsykt bra! Ikke er det kvalmt som dau cola eller farris... Jeg anbefaler deg å prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå