Gå til innhold

Noen som har erfaring med emmaljunga edge duo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! er så usikker på vogn. Har vært å sett på en emmaljunga edge duo vogn. Den er stor plass i til voksipose, og det trenger jeg her oppe i nord når jeg får et vinterbarn. Har noen av dere erfaring med denne vognen, tar den f.eks mye plass i bil når du slår den sammen??

Er så usikker, for jeg kunne også tenke meg en joggevogn jeg kunne bruke når jeg skal trene igjen etter fødselen. Jeg løper mye. Noen som vet om noen bra slike joggevogner???

Trodde ikke det skulle være så vanskelig å velge vogn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg kjøpte denne vogna til pjokken da han kom til verden for 2 år siden. Vi har vært superfornøyd!

den er jo av de større typene vogn, men understellet klapper jo sammen når det skal i bilen, så tror ikke den tar så mye mer plass en andre vogner. Bagen er stor som du sier, så vi hadde skinnpose/voksipose i hele vinteren (han ble født i sept.). Vi kunne også bruke bagen som reiseseng ganske lenge. Likevel, da vi måtte bytte til sittedelen så bagen fortsatt nesten ubrukt ut! Veldig bra kvalitet, så den ser jo nesten ny ut til nestemann som kommer i februar!

Ellers kan jeg si at hjulene triller veldig lett, du trenger ikke dytte mye, om du skjønner. Derfor har jeg brukt det som "joggevogn" littegrann, selv om jeg ikke akkurat jogger så veldig fort..

Lykke til hva enn du velger, men jeg kan trygt anbefale Emmaljunga Edge Duo!

Skrevet

Har ingen erfaring med den selv, men vi tenker å kjøpe edge duo med sportsunderstell til gutten vår. :o) Har ei venninne som har den, og hun er kjempefornøyd! :o)

Skrevet

Hei! Vi skal ha Emmaljunga sin Due Edge. Ville ha en solid og stor vogn. Vi prøvde å plassere vognen i bilen (vi har nå en Golf) og det gikk etter litt prøving fint. Understellet i bakrommet og bag'en inni bilen. Litt trangt, men det går. Vi kommer til å kjøpe ny bil en gang i løpet av kort tid etter at babyen kommer. Men det at den er stor ellers bekymrer meg ikke :) Tror det er en gull-vogn og den er en drøm å trille :-)

Skrevet

Jeg hadde den til 1 mann, og er ikke noe spesiellt fornøyd.. teleskopskaftet sitter ikke fast i en stilling, så hvis du drar den opp en bratt bakke så blir skaftet mye lenger.. Kalesjen er "slerkete". Ellers så er det en tung vogn å løfte, den er jo stor i bagen som er en fordel. men den tar mye plass når den er lagt sammen også.. men den er lett å trille..

Skrevet

Vi har også tenkt å kjøpe denne - hva slags farge har dere valgt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...