Gjest Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 gutten min på 2 mnd har begynt å gnage på hendene sine, han gjør det nesten hele tiden. Rett etter amming også så han er ikke sulten. Smokk vil han ikke ha. Er dette normalt?
Nr-3-i-Magen Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Det e rhelt normalt! De begynner å gnage på hendene sine, og senere på alt annet, det er deres måte å utforske omgivelsene på.
PopUp Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Klør i gommene kanskje ) Sånn gjør snuppa enda, 6 mnd og fortsatt ingen tenner, hehe...
Turid Laila Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Min gjør også det, men jeg vil ikke at han skal gjøre det, så prøver å få han til å ta smokken i stedet. Nå har han begynt å kose med en klut når han skal sove, og det er det eneste han vil leke med, så hender han bytter ut hånda med kluten da
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Det gjorde jenta mi også da ho var mindre. Ho var helt rød og sår på hendene, ver da jeg fant fram smokken. Viss han ikke tar smokk ville jeg prøvd med en koseklut som en her over har gjort.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå