Tide-li-bom Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Halloen!! For det første, får ikke skiftet nick, kommer bare error Fødte en søt liten prinsesse 04.09.07, og hun er snill som dagen er lang Så til spørsmålet: Vet dere navn/merke på en sånn bæreselegreie i fleece?? Den ser ut som en kombinasjon av bæresele og sjal, og kan brukes i bilsete også. Kanskje dere også vet hvor i Oslo/Akershus man kan få kjøpt den??
Gjest Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Kan det være "Shelter" du mener? Jeg lurer også på å kjøpe det til neste mann, menjeg lurer på om det er mer som et teppe bare, om det er verdt nesten 1000 kr. Men jeg har ikke sett det irl da. http://www.lilletrille.no/shop.asp?p=8769866
Gjest Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Billigere på babyplaneten.no ser jeg nå
Tide-li-bom Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 Jepp, det var nettopp den jeg mente 849 kr er ganske mye ja.. men den ser veldig praktisk ut... Trur jeg skal ønske meg en sånn en av svigermor
Gjest Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Ja det såg ikke så dumt ut. Blir nok invistert i slik her også (må bare begynne å prøve å bli gravid først er veldig babysyk, men har ikke begynnt å prøvd enda)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå