*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 På fredag morgen 06.40 går flyet til paris=) Og derifra tar vi bussen...... ......til DISNEYLAND.....Jippie.....gleder meg like mye som barna tror jeg=) Skal være der i tre deilige dager=) Blir spennende å se åssen det går å reise alene med to små=)
jordbær mathilda Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Åhhhh..det hørtes gøy ut!!! Så tøff du er som reiser alene med to små)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 Føler meg ikke så tøff;-P Men det går sikkert veldigt bra. Er mest urolig for den tidlige flyreisen. De trenger som oftest 14 timer søvn hver natt. Det får de ikke når jeg må vekke dem 4.30. Ellers er de jo vant å fly, så det skal nok bra=)
jordbær mathilda Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Dere får ha det kjempe gøy ihvertfall!!!!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2007 Tusen takk=) Eldste bestemte seg for flere måneder siden at hun ville kjøpe snøhvit kjole når vi er der. Så det skal hun få=)
jordbær mathilda Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 De eldste jentene her drømmer også om euro disney!!!! Men det blir nok ikke dette året! De skal til Østerriket å stå på ski i høstferien sammen med pappa;) Gjett om de gleder seg
Dotten Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Misunner deg nesten ikke Ha en riktig god tur N. Vi skravles!! Klem
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2007 Kan du ikke sende meg adressen og hele navnet til jenta di på sms, så skal vi prøve å får sendt et prinsessekort til henne=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå