@--->---- Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 om jeg ikke bruker pcen på en stund, men lar den stå på, slår den seg av automatisk. slik har den ikke vært før?? hvordan får dette vekk? har bærbar pc.
Musemor med tre søte små Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Klikk på skrivebordet med høyre musetast, og velg egenskaper. Under mappen skjermbeskytter trykker du på knappen strøm, og under strømoppsett velger du 'alltid på' og klikk ok til du er ute igjen.
@--->---- Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 Finner ikke noen mappe som heter skjermbeskytter?? :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå