2 Sommerbarn Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Hvilken kaffe liker du best? Ikke merke, men f.eks. Cappucino, Caffe Latte, Con Panna osv. Min store favoritt er Caffè Mocca!
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Den ikke eksisterende ;o) Mao... drikker ikke kaffe...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 dobbel latte ) og om det er hun ene som er på jobb, så får jeg stoooor dobbel latte (tre ekspresso og tilsvarende med melk så den smaker som dobbel)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå