*mamma* snart bryllup Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Kan en få omskolering om en har psykiske problemer på jobb?Kan aldri gå tilbake dit! Hvem går jeg gjennom?Kan legen henvise meg?
*mamma* snart bryllup Skrevet 19. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. september 2007 Dytter litt jeg.
Lille søtnos Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Når vi omskolerte en på min jobb måtte han kontakte fastlegen sin og Nav. Lykke til
*Molly mus* Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Ville bare si lykke til, håper det går bra.
*mamma* snart bryllup Skrevet 19. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2007 Takk for det begge to:) Er helt "vrak" hele dagene:(
snurkle Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Det spørs om det er typen arbeid som er blitt umulig for deg å gjennomføre eller om det, som det virker som det er her, er abeidsplassen som er problematisk. Du kan ikke bruke utdannelsen din et annet sted da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå