Gå til innhold

Huff og huff, er lei nå..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en få omskolering om en har psykiske problemer på jobb?Kan aldri gå tilbake dit!

Hvem går jeg gjennom?Kan legen henvise meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt jeg.

Skrevet

Når vi omskolerte en på min jobb måtte han kontakte fastlegen sin og Nav.

Lykke til :)

Skrevet

Ville bare si lykke til,

håper det går bra.

Skrevet

Takk for det begge to:)

 

Er helt "vrak" hele dagene:(

Skrevet

Det spørs om det er typen arbeid som er blitt umulig for deg å gjennomføre eller om det, som det virker som det er her, er abeidsplassen som er problematisk. Du kan ikke bruke utdannelsen din et annet sted da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...