Gjest otilie79;) Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Beste i værden:) Det er så kos med babytida, det glimtet de har i øynene når de ser på oss, hvordan de roer seg når vi trøster de, og ler når vi leker med de. Og så ufattelig nydelige de er når de sover, så fredelig og så uskyldig! Og de blir bare bedre og bedre jo større de blir:o)
Musemor med tre søte små Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 For å ikke snakke om det nyskjerrige blikket når de finner noe nytt de kan putte i munn ;-)
Tomine is my star Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Er så enig med dere... Den største kjærligheten i livet er å få barn.. Dagene som mamma er bare heeelt fantastiske!!!!!! *Lykkelig*
Gjest otilie79;) Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Hehe, ja, eller når de sitter på gulvet og fillerister dagens avis:P Og suger sammen kinnene og lagger sussemunn. Minsta gjør det hele tia nå, hun er såååååååå søt tihi:)
Lille søtnos Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 For en fin tråd Å være mamma kan ikke sammenlignes med noe annet man opplever i livet, og jeg ville aldri vært det foruten. Heldige er vi
Snappie Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Foreløpig synes jeg det nesten bare er veldig slitsomt og krevende... Hun er 6 uker nå... Håper det blir mer koselig...
Gjest Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Så takknemlig for at vi turte å få ett barn! Det største i verden!
Gjest otilie79;) Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Det kan jeg love deg at det blir Snappie, savner allerede den nyfødt tida da hun sov på brystet *sukk*. Det er mye slit og jobb med barn, men man får mer enn dobbelt opp med kos tilbake:)
Vipsenmamma Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Jeg husker det første året som veldig slitsomt og krevende. Det blir bedre etterhvert - for vår del synes jeg det hjalp da hun rundet 2 år. Prøv å få noen pauser innimellom så du ikke sliter deg helt ut. Til HI - min nyfødte sov aldri på brystet mitt - hun skreik og skreik og ville ALDRI sove. Alle babyer er ikke like enkle å hanskes med. Å være mamma er slitsomt og faktisk ikke bare deilig. Ikke til babyer hvertfall. Nå er min over tre - og NÅ koser jeg meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå