Gå til innhold

Det er så deilig å være mamma!!!

Anbefalte innlegg

Gjest otilie79;)
Skrevet

Beste i værden:) Det er så kos med babytida, det glimtet de har i øynene når de ser på oss, hvordan de roer seg når vi trøster de, og ler når vi leker med de. Og så ufattelig nydelige de er når de sover, så fredelig og så uskyldig!

Og de blir bare bedre og bedre jo større de blir:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å ikke snakke om det nyskjerrige blikket når de finner

noe nytt de kan putte i munn ;-)

Skrevet

Er så enig med dere...

Den største kjærligheten i livet er å få barn..

Dagene som mamma er bare heeelt fantastiske!!!!!!

*Lykkelig*

Gjest otilie79;)
Skrevet

Hehe, ja, eller når de sitter på gulvet og fillerister dagens avis:P Og suger sammen kinnene og lagger sussemunn. Minsta gjør det hele tia nå, hun er såååååååå søt tihi:)

Skrevet

For en fin tråd :) Å være mamma kan ikke sammenlignes med noe annet man opplever i livet, og jeg ville aldri vært det foruten. Heldige er vi :)

Skrevet

Foreløpig synes jeg det nesten bare er veldig slitsomt og krevende... Hun er 6 uker nå... Håper det blir mer koselig...

Skrevet

Så takknemlig for at vi turte å få ett barn! Det største i verden!

Gjest otilie79;)
Skrevet

Det kan jeg love deg at det blir Snappie, savner allerede den nyfødt tida da hun sov på brystet *sukk*.

Det er mye slit og jobb med barn, men man får mer enn dobbelt opp med kos tilbake:)

Skrevet

Jeg husker det første året som veldig slitsomt og krevende. Det blir bedre etterhvert - for vår del synes jeg det hjalp da hun rundet 2 år. Prøv å få noen pauser innimellom så du ikke sliter deg helt ut.

Til HI - min nyfødte sov aldri på brystet mitt - hun skreik og skreik og ville ALDRI sove. Alle babyer er ikke like enkle å hanskes med. Å være mamma er slitsomt og faktisk ikke bare deilig. Ikke til babyer hvertfall. Nå er min over tre - og NÅ koser jeg meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...