Gå til innhold

Når begynne med fluortabelett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står på fluorpakken fra 0,25 at det kan tas fra 6 mnd,lillemannen vårres har fått det i en mnd nu =) han e 13 mnd... Han syns det e kjempegodt å en stor glede etter tannpuss =)

Skrevet

Lillegutt har begynt å få en tablett etter tannpuss på kvelden. Han er 17 mnd gammel. Men det er nok bare å begynne, hun er jo gammel nok

Skrevet

De sier forskjellig..

Nabokjærringa sa med en gang de får tenner

En tannlege sa når de har fått jeksler

Helsesøstera sa fra de er 2 år

Vi børster tennene to ganger daglig, og venter med fluortabletten til hun er 2 tenker jeg

Skrevet

Mamma er tannlege (men de har jo garantert forskjellige meninger de også) og hun anbefalte å begynne med fluor fra 12 mnd.

Siden noen over her nevnte det, så vil jeg slenge på at hun mener at tennene bør pusses så snart de dukker opp, bare for å komme inn i vanen. Velger man å vente må man begynne når de får jeksler.

Skrevet

tannlegen min mente man må vendte med fluor til barn til de klarer å tygge det ordentlig.

mange barn svelger dette helt og det er ikke bra for magen og kroppen....

Skrevet

Min gutt e 13 mnd å har nu fått fluor i ca en mnd... Han sugde på de i begynnelsen,men nu sug han litt på de å tygg de med fortennene =)

Skrevet

Selvfølgelig må tennene pusses så fort de dukker opp, tannpuss kan man da virkelig ikke vente med til de får jeksler vel????

Skrevet

Noen som har sagt at en skal vente med TANNPUSSEN da?

Skrevet

Vi begynte for noen dager siden, og snuppa er i dag 1 år... Hs sa hos oss at vi kunne begynne med det fra 12 mnd... Eg delte 1 tablett i 4, og ga en og en.. Hun sugde da på de...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...