*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Hadde vært koselig å følge hverandre:) Jeg er så spent! Dagene går såå sakte. Håper det har klaffet denne gangen. Tempen ser ihvertfall lovende ut:) Har dere noen symptomer? Jeg har ømme brystvorter, og har hatt en del hodepine de siste dagene... *håperhåper*
Allean, Fia og lillebror Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jeg tenkte jeg skulle drøye den helt til lørdag. Ingen tante her enda. Hadde ikm i går, hvis jeg regner 14 dager etter eggløsning, men jeg har egentlig bare 26 dagers syklus. Så Mensen skulle nok egentlig vært her på søndag, he heVent vente vente. Har ikke noe særlig med symptomer, Mens murringer, men de har jeg jo uansett når det nærmer seg mensen. Men jeg har vært trøtt og litt ekstra irritabel, så jeg dobbelt krysser fingrene mine.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 Oj så spennende!!! Dette høres jo veldig lovende ut:) Skjønner ikke hvordan du klarer å vente såå lenge med og teste. Du har jo typiske graviditetstegn og. Lykke til med testingen, hold oss oppdatert:)
Allean, Fia og lillebror Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Skjønner ikke helt at jeg klarer det selv heller. Men mannen min hadde litt lyst til å være hjemme når jeg skulle teste denne gangen. Er jo spennende for han også Så tenkte jeg skulle drøye til helgen. Sist gang fikk han beskjed om positiv test på sms he he. Og så liker jeg å leve litt i håpet, tror liksom ikke at jeg skal bli gravid i 1 pp. Det tok 6 pp sist gang. Så regner liksom med det samme nå. Løper på do og "tisser" hele tiden. Minst en gang i timen he he bare for å sjekke om tanta kommer.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2007 Så koselig at han har lyst til å være hjemme når du tester. Håper den blir positiv! Man tenker gjerne at det ikke går på første forsøk, men det skjer jo for noen, så kanskje det har skjedd for deg og:) Skjønner at du liker å leve litt i håpet, det gjør jeg og. Men jeg har ikke tålmodighet til å vente med testingen. Vanligvis tester jeg alt for tidlig, men denne gangen venter jeg til IKM;) Jeg løper også på do hele tiden for å sjekke om tanta har kommet, hehe. Er ikke lett å tenke på noe annet enn om man er gravid i IKM-tider. Håper det blir positiv test på oss begge!
~SnartMammaTilTre - 11.06.08~ Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Jeg kommer nok til å teste på fredag. Jeg vet ikke akkurat når ikm er, men det er tidligst mandag. Likevel klarer jeg nok ikke å holde meg lenger siden jeg har hatt masse symptomer i flere dager allerede. Jeg har ømme, sitrende pupper, kjempetrøtt og endel stikkinger i magen (som stekker seg nedover i lårene, og det har jeg hatt i begge de andre svangerskapene mine også). Litt småkvalm er jeg også, men det kan godt skyldes innbildning også
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2007 Åååå så spennende!! Høres ut som noe kan være på gang hos deg;) Håper du får en positiv test! Lykke til:) Har vært øm i brystvortene de siste dagene, men i dag har det gått bort *sukk* Har ikke så god følelse på at det har klaffet lenger. Men tempen er ihvertfall lovende. Hååååper!!
~SnartMammaTilTre - 11.06.08~ Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Ja, jeg håper jo veldig, men prøver å forberede meg på at det ikke har klaffet. Nå sitter jeg her og prøver å overtale meg selv til å vente til fredag med å teste. Jeg har så lyst til å teste i morgen. jeg tok en test på tirsdag, men det var jo aaaalt for tidlig.
Allean, Fia og lillebror Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Jeg lurer på om jeg må teste tidligere jeg også. Jeg har hatt masse stikninger i magen i dag. Husker også det fra sist gang jeg var gravid. Men det kjennes også ut som om mensen kommer når som helst. Når jeg var i butikken i stad kjøpte jeg ekstra tamponger, bare sånn for å forsikre meg selv om at jeg ikke burde tro at jeg var gravid;)
*Stjernesmell* Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 jeg tror jeg henger meg på. Vet dere om det er normalt å ha vondt i magen i to uker? tr ikke kommet, ikm søndag som var, men litt usikker på om syklusen blir normal så raskt. Jeg sluttet nemlig med pillen i august. har testet to ganger, negativt begge ganger.
anesam Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 Jeg skal klare å vente med å teste til lørdagen. hvis ikke tr dukker opp da. ikm på fredag! Sist mnd hadde jeg masse symptomer men fikk tr.... denne gangen har jeg INGEN forhåpninger... da slipper jeg å bli sååå skuffa! har ingen symptomer heller. sett bort i fra at jeg er veeeldig trøtt for tiden. men det har nok med for lite jern å gjøre! Lykke til til oss alle sammen! :-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 19. september 2007 Høres jammen meg ut som det blir mange positive tester på fredag!! ~SnartMammaTilTre~: Jeg er også veldig testoman. Hadde nok testet i morgen hvis det ikke var for at jeg jobber i natt. Vil teste med morgenurin, og klarer ikke holde meg en hel natt når jeg er våken. Du kan jo teste i morgen, og teste igjen på fredag hvis den blir neg? Prøver å forberede meg på at det ikke har klaffet jeg og, men klarer ikke la være å tenke at kanskje dette er mnd vår:) Allean 1gull i aug06 + 1.pp: Hehe, mye rart man gjør for å skru ned forventningene;) Kanskje du skal ta en test i morgen, høres jo veldig lovende ut:) Du kan jo bare ta en ny på fredag hvis den blir neg:) 78-jente: Tror ikke det er normalt å ha vondt i magen i 2 uker. Ikke med mindre det er en spire der;) Håper det er en liten i magen din. Men pillene kan også gjøre mye rart når de går ut av kroppen, så kan være dem som gjør at du har vondt, men håper du er ikke det er det som har skylden;) anesam: Greit å ikke ha noen forhåpninger, da blir man bare positivt overraska hvis tanta ikke dukker opp. Håper trøttheten din skyldes en liten spire da! Masse lykke til alle sammen!!
Allean, Fia og lillebror Skrevet 20. september 2007 #14 Skrevet 20. september 2007 Da klarte jeg ikke å vente lenger. Jeg tisset på et glass i dag tidlig, og ventet til jeg hadde kjørt lille-jenta til dagmamma. Dro rett hjem for å dyppe testpinnen i glasset... Og tror dere ikke det kom to streker:) Jeg sitter her og skjelver litt enda... oj oj . Mindre enn to år mellom barna. Her blir det nok action fremover... Lykkelig og litt skremt, Ja alt på en gang:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 20. september 2007 Ååå gratulerer såå mye!!! Masse lykke til:) Sniktesta i sta jeg og den ble neg, så her er det bare å vente på tanta:´-( Lykke til alle dere andre!
~SnartMammaTilTre - 11.06.08~ Skrevet 20. september 2007 #16 Skrevet 20. september 2007 Gratulerer så mye! Jeg har knapt to år i mellom guttene mine. Det er hektisk, men fint også. De leker (og krangler) masse sammen. Jeg klarte ikke å holde meg og testet i dag tidlig. Den var negativ - ikke antydning til noe strek. Jeg tror nok ikke at jeg er gravid (snufs). Siden jeg har hatt symptomer siden søndag, vil jeg tro at en test skulle slått ut. Hvis symptomene mine hadde skyldtes en graviditet, så er det jo homonene i kroppen som lager de. Og da ville vil hormonene slått ut på en test også etter fem dager. Eller hva tror dere? Jeg skal teste igjen på mandag (som er den første ikm-datoen min). Dersom den er neg, skal jeg vente en hel uke om ikke mensen kommer (den skal komme neste torsdag etter 28 dg syklus, men som sagt tror jeg el var litt tidligere). Bank i bordet, nå skal jeg klare å holde meg til de dagene jeg har bestemt meg for.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. september 2007 Forfatter #17 Skrevet 20. september 2007 Så kjedelig at testen ble negativ:( Samme her... Var ikke med morgenurin da, så tester med morgenurin i morgen hvis tanta ikke kommer i dag. Kan hende at du har nok hormoner til at du merker det på kroppen, men at det er litt for lite til at det slår ut på en test. Håper du tester positivt på mandag! Lykke til:)
Lillen78 Skrevet 20. september 2007 #18 Skrevet 20. september 2007 IKM i dag. Testa i dag morges, men blenda hvitt i feltet som jeg forventer en strek i:(
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. september 2007 Forfatter #19 Skrevet 20. september 2007 Æsj, samme her. Men så lenge tanta ikke har kommet er det håp. Kanskje vi bare testa én dag for tidlig;) Håper vi begge får positiv test snart! Tester på nytt i morgen jeg..
Lillen78 Skrevet 20. september 2007 #20 Skrevet 20. september 2007 Ja, kan jo hende at vi har bomma på datoen... Syns det er vanskelig å holde styr på dette. Har i hvertfall truffet sånn ca på EL denne gang - det er jeg sikker på. I tillegg er jeg helt merkelig i magen. Kan liksom ikke peke og si at DER er det vondt, men murringer siden beg av denne uka. Ikke akkurat behagelig, men en god følelse av at det kan være spiren....
nr2-imagen:) Skrevet 20. september 2007 #21 Skrevet 20. september 2007 Hiver meg på her jeg! Tenkte jeg skulle teste på søndag. Skulle egentlig ha TR 16/9 men ingen TR enda!! Testa den 16, men da var den negativ.. Så jeg prøver igjenn nå på søndag siden TR ikke har kommet. Spennende dette her jenter!!! Jeg har også mye mens murringer! Kan jo være tegn både på graviditet og TR.. Vi får se over helgen hvem som har lykkes! Lykke til alle sammen!!!
Lillen78 Skrevet 20. september 2007 #22 Skrevet 20. september 2007 Det som er ekstra merkelig er at jeg ikke pleier å ha noen spesiell murring før mensen kommer. Den kommer bare helt plutselig, uten forvarsel - som regel om morgenen da...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. september 2007 Forfatter #23 Skrevet 20. september 2007 Lillen78: Jeg vet også at vi traff EL. Det er 11 dager siden EL nå, men siden jeg bare har en lutealfase på 10-11 dager har jeg IKM i dag eller i morgen. Men innbiller meg at det kan være litt tidlig å teste før det er 14 dager siden EL. Uansett så er det jo noen som produserer hcg sent, og ikke tester positivt før flere dager etter IKM, kanskje det gjelder for oss;) Jeg har også kjent de murringene du skriver om, spesielt i dag. Jeg føler meg i tillegg litt tung i underlivet på en måte.. Men kan jo være tanta som er på lur, ikke godt å si. Uff blir jo gaaal av å gå sånn og vente på tanta eller positiv test!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. september 2007 Forfatter #24 Skrevet 20. september 2007 Ann!: Så spennende at du er så mange dager over IKM! Mensmurringer er jo et veldig godt tegn da, selv om man aldri kan vite om det bare er tanta som er på vei. Håper tanta di holder seg langt borte og at du tester positivt på søndag. Lykke til!
*Stjernesmell* Skrevet 20. september 2007 #25 Skrevet 20. september 2007 Hei! Takk for støttende svar, dreamer! Får håpe det stemmer. Da tester jeg i morgen, så får vi se om det har skjedd noe siden sist. Har testet negativt to ganger, men fortsatt vondt i magen... Lykke til alle sammen!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå