Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg har hatt hoste siden forige uke. Flere ganger hostet til jeg har kastet opp. Var hos legen på mandag. Fikk cosylan. Har også hatt feber mellom 38 og 39 og vært i veldigt dårlig form. Har tatt paracet. Tok 2 stykker før jeg la meg igår og cosylan. Men i natt har jeg hostet nesten konstant. Hjelpte ikke stort med hostesaften. Har blitt mer hoven i halsen siden mandag og nå ser det veldigt sårt ut og jeg har fått noen små "blemme lignende ting" i halsen. Noen som vet hva det kan være? Har ikke hatt så vondt i halsen før mandag, men nå siste dagene har det begynt og gjøre litt vondt også. Noen som eventuellt vet noe sted på nettet som jeg kan se bilder av ulike hals infeksjoner?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jo men siden jeg må ta buss 30 minutter og så gå nesten like lenge for og komme til legen og så samme veien hjem igjen. (enda lengre gå vei hvis jeg må på apoteket) så er det veldigt vanskelig/slitsomt og få det til nå. Er alene hjemme med baby 8 mnd. Har ingen som kan komme og passe henne og pappan hennes er på jobb 1.5 time bort så han rekker ikke hjem så jeg rekker til legen. Hadde henne med meg på mandag når jeg var hos legen, men da lå jeg rett ut på sofaen fra hun la seg halv 7 på kvelden. Var helt utslått. Så det har jeg ikke lyst til igjen. Dem tok ikke hals prøve engang på mandag. Tok bare stikk i fingeren og skrev ut cosylan. Selv om jeg sa fra om at jeg har hatt mye problemer med halsen tidligere.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Jo det er det jeg mener også. Har jo vært igjennom dette mange ganger før så jeg reagerte på det allerede på mandag at dem ikke tok bedre prøver. Får se om jeg kanskje kan ringe og få time til imorgen. Da er det mulig jeg kan få barnepass. Takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå