Gå til innhold

Skravletråd uke 39 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bare å skravle i vei her. Det nærmer seg jo testing for vår del. Håper virkelig ikke den dumme tanta dukker opp neste uke. Er så spent. Kjenner etter alle mulige symptomer hver dag, og noen er garantert innbilning. Ja ja..er vel sånn det bruker å være ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKM neste torsdag, og hadde i grunnen tenkt å vente med å teste til onsdag, men kjenner på meg at jeg bare blir mer og mer utålmodig. Kanskje det blir testing på mandag?

De siste par dagene har jeg kjent litt stramming i magen, så nå er håpet tent nok en gang.

Tvi, tvi for alle oss testere neste uke.

Skrevet

Vi har IKM på samme dag, du og meg Klorepus, så håper for begge vår del at den dagen kommer og går uten noe tegn til TR!! :-D

Skrevet

Jeg har ikm 26. Har kjent en del symptomer, men tror nok det meste er innbilning gitt... Har spotta litt i dag, og det lover vel ikke godt?!:/

Skrevet

ei uke til ikm for min vedkommende:)

spørs om jeg klarer å vente ei uke eller mer med å teste,kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg å holde meg til helgen bare:P

har ingen sympt. men er vel tidlig enda kanskje:)

Skrevet

Vi er inne i 1 pp vi da, har IKM 3. oktober så det er en stund til ennå, men vi prøver iherdig frem til da :-).

Men sitter med noen rare tanker om dagen, vi har jo 2 gutter fra før og vet jo ikke om vi er så heldige å få et friskt barn denne gangen også da. Dessuten hadde jeg en fæl fødselsopplevelse 1. gang, fikk derfor KS med 2. mann. Har bestemt meg for å føde naturlig hvis vi skulle klare å bli gravide igjen, men gruer meg noe forferdelig (selv om jeg ikke er gravid ennå..)

Flere som har litt gru/glede følelse i forhold til det å bli gravid igjen???

Skrevet

Ops, ser jeg har hengt meg på uke 39, hører vel strengt tatt ikke med her jeg da....Har IKM uke 40. Ja,ja......:-)

Skrevet

Har Ikm på Mandag.. Vuuuurderer å fyre av en test i morgen.. 4 dager før.. er litt utålmodig jeg..

Skrevet

Har ikm tirsdag, men vanligvis har tr kommet dagen etter ikm. Har ingen merkbare symptomer, så jeg tror ikke det har skjedd noe denne gangen heller. Vanligvis ville man kanskje begynne å kjent litt ømme pupper og sånn til nå. Men får bare vente å se om den hersens tanta kommer da. Har dere noen ordentlige symptomer??

Skrevet

Jeg har IKM lørdag 29., men denne pp'en har jeg en bestemt følelse av at det ikke har klaffet. Har absolutt ingen symptomer, og føler meg helt "vanlig". Er så avslappa at jeg ikke har fulgt med på EL-dager eller hvor lenge det er til IKM eller noe :o) Men vi har hatt sex hver/annenhver dag som ellers.

Er faktisk veldig behagelig å ha det slik som nå, spesielt med tanke på hvor stressa jeg var i 1.pp!! Hadde jo all verdens symptomer og brukte mange hundre kroner på tester hele uka før TR dukka opp (haha)

Skrevet

Hadde en skikkelig følelse rett etter el at nå hadde det virkelig klaffa. Men nå tror jeg ikke det lenger. Er bare i min 4 pp, og har kun brukt en test. Forrige gang da tr kom to dager over ;) ellers har jeg venta til IKM først, og da har tanta kommet rett etterpå. Skal vente til slutten av neste uke med å teste hvis ikke tr har kommet da. Lykke til :)

Skrevet

Jeg har IKM neste søndag (30).. Denne måneden har jeg veldig følelsen av at det har klaffet, har konstante stikkninger i magen.. Men, det kan jo selvfølgelig bare være innbilning også! Blir spennende å se :)

Skrevet

Testet negativt i dag :( Vet jo at det kan være tidlig.. men mister håpet likevel jeg :|

Neste pp blir det EL testing!!

Skrevet

Hei *ønsker*!

Tror ikke du skal ta den testen så særiøst. Er jo alt for tidlig for at den vil slå ut... Så prøv å holde humøret oppe og håp på det beste!

Sist jeg ble gravid testet jeg noen dager før ikm, og da var den negativ. Men da mens ble forsinket skjønte jeg at noe var på gang. Testa igjen to dager over ikm og den var klar positiv...:)

Jeg har ikke ikm før 26, men er såååå spent, så jeg har selv testet to ganger alt. Negativ begge to selvsagt...:P

Lykke til hvertfall!!

Skrevet

Litt pessimist jeg.. :P

Har ømme pupper, og har hatt mye "merkelig" i magen i det siste.. Så ja, det kan jo være.. Har ikm på mandag.

Får bare vente å se.. Håper det klaffer denne gangen, for jeg er bortreist midt i EL neste månede ser det ut som :( :(

Skrevet

Hvordan går det jenter? noen som har sniktesta (sånn som meg) ?

symptomer?

Føler meg skikkelig gravid på tross av den negative testen i går.. Så nå satser jeg på at TR holder seg borte i minst 9 måneder.. Vi får se på Mandagen :) Dukker ikke TR opp til den store testdagen Onsdag, så skal jeg teste igjen :)

Skrevet

Har IKM mandag. Tok en test i dag. Den var negativ. Har hatt stikkinger i underlivet i dag, så tanta kommer nok i løpet av helga...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...