LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 :-D For nå reiser vi! Sol og sommer, bading og snadder mat, gjett om vi er klar for en liten ferie til sydligere strøk! Håper bare at en uke holder. Så kos dere her, diskutèr dere grønne og vurdèr gjerne opp og i mente om Reia eller Leketøy er best, hull eller ikke hull, men hold meg utenfor! Iallfall i en uke! ;-) (ta gjerne en våtserviett-debatt og en bilstoldebatt mens jeg ikk er her, for de er jeg liiiit lei). Og lykke til til Riga om noe skulle skje!
Octopus Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Heldiggriser! Jeg vil også ha sol og varme!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 god tur.. reiser selv til sol og varme til søndag. aaaah.
Dotten Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Ha. Bare vær sånn du, så kan du se hvor mange venner du får.... I hvert fall ingen herfra Lar oss sitte igjen her vinterbleke og hutre.... Fy flate!!!! Neida. Ha en flott uke og gooood tur!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå