Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Det er et dansk guttenavn som ca 300 i Norge heter. Mannen min er helt betatt av dette navnet. Jeg synest det er veldig spesielt, men etter å ha tygd på det så blir det finere og finere!! Er det flere som liker dette navnet? Eller hva synest dere?
Serial mom Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Ikke så værst:-) Ikke min stil,men hadde ikke ragert på det:-) Litt "voksent",men gutten skal jo ikke gå med bleie og narresmokk resten av livet,så synes Flemming hadde vært litt kult!
Pampers123 Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Helt ærlig så syntes jeg det var et fælt navn.. Men, herregud vi er alle forskjellige
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Tror det er et navn som man venner seg til, jeg synes absolutt ikke det er stygt, men måtte tygge litt på det når jeg leste det.. Vi har begynt å bearbeide familien med Tollef, dette er ikke særlig godt mottatt, men vi kommer ikke til å vike fra det av den grunn..
petite fleur Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Jeg kjenner en skikkelig drittsekk som heter det, så for meg er det navnet fælt..... (Ikke særlig objektivt)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 nei huff - IKKE fint.... vet ikke hvorfor men ser for meg en feit danske som drikkel øl og spiser bacon-snacks..Flemming....(ikke saklig dette hær ser jeg nå :-) Men smaken er som baken vettu :-)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 helt ok navn det.men liker dere det er det vel ingen vits i å spørre andre?!er deres barn og ingen andre har noe med hva dere syntes er fint og vil kalle gutten deres. har selv orginale navn på mine barn og synte det e frekkt at folk skal kommentere de(hvis jeg ikke har spurt hvade syntes da selvfølgelig)
LuRiFaXeN Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 greit navn..men minner om et etternavn.. men det er jo smak og behag, liker du dette navnet burde du velge dette navnet
Fugl Phøniks Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Flemming er et fint navn. Husk at alle navn er subjektive for de fleste. Alle forbinder eller legger til FØLELSER til et navn. Derfor er det viktigst at du selv og far til barnet liker det i hjertet deres. Det er umulig å finne et navn alle synes er fantastisk. Da har du i så fall 10000vis navnbrødre til sønnen deres der ute og det vil dere vel ikke? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå