Gå til innhold

hvordan har omgivelsene rundt deg "taklet" at du ble gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her føler jeg at det er mye frem og tilbake, noen tar det kjempe bra og blir glad på våre vegne, mens noen tisker og hvisker bak ryggen min.

Hvordan synes dere at folk har reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg ble gravid så var det lit hysj hysj i familien før jeg ble 3mnd på vei.. så fortalte vi det til folk.. de fleste gledet seg og ble glade, noen snakket bak ryggen vår... Ale de vennene som gledet seg har jeg jo ikke sett så mya av etter at jeg fkk tulla, menemen.. Det er vel sånn vi får vite hvem som er våre onklie venner:)

Skrevet

Følk har reagert på akkurat samme måte som dere 2 beskriver... Og kjenner igjen vennene mine VELDIG godt igjen i dine venner, Marthe&AliceEmilie.. De og gledet seg vilt... Har nesten ikke sett snurten av de......! Venner.... joa! Ja, det er vel sånn man finner ut hvem som er ekte venner jah!

Skrevet

tja, tante og onkel som fikk sitt første barnebarn (kusinen min er 1 år eldre enn meg) ble veldig glad for nyheten, og har støttet oss hele veien :) samme har vel resten av familien også, men spesielt de to..

venninnene mine har vel forsvunnet litt, ja.. men alle vennene til meg og sambo (altså, felles venner) har vært her jevnt og trutt. men så er jo de mellom 19 og 21 da, så de er jo ganske så modne, heldigvis :)

har ikke hørt om noen som har snakket om oss bak ryggen vår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...