Gå til innhold

Vært i barnepassen på Elixia

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har Mathilde for første gang vært i barnepassen på Elixia i Sandvika mens mamma har trent. Det har gått kjempefint og hun storkoste seg. Så nå har mamma ingen unnskyldning for ikke å trene, he he..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint det gikk bra. Bra at hun koste seg og ikke ble redd når verken mor eller far var i nærheten!!

Skrevet

Så flott at hun koser seg mens mamma trener. Sebastian stortrives også på barnepassen på treningssenteret. Deilig å få litt alenetid samtidig som barna får lekt litt og kost seg med andre barn:)

Skrevet

Jøss, så bra! Har lurt litt på når de er store nok til det. Hva gjorde dere for at de skulle godta at dere gikk? Eller er de så tillitsfulle at det gikk greitt med en gang? Tror nok det trengs litt tilvenning for Majas del. Blir fort sidleppa dersom hun er blant fremmede og jeg går fra henne...

Skrevet

Wow, så tøft at du prøvde dette! Det går ikke med Erica dessverre, hun er så skeptisk til fremmede og særlig hvis jeg ikke er der. Så da har jeg en god unnskyldning for å slenge meg på sofa isteden for å trene. Har faktisk sagt opp Elixia abonementet mitt...hihi

Skrevet

Åh kanskje jeg skal prøvem eg i Sandvika da. Matteo var i barnepassen på CC vest, men der var det ca 13 småunger og 1 voksen. Det var de største barna der som passet babyene.. Og da kan du tro at hysteriske mamma ga klar beskjed om at dette var totalt uforsvarlig og hit kommer ikke jeg igjen!!!! - og siden har jeg dratt på trening uten gutten. Pappa får passe ham til jeg er tøff nok igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...