3 har blitt 4 Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Må bare fortelle noe morsomt.Har en datter på 9 år som er veldig opptatt av graviditeten min.Kom hjem fra skolen og fortalte at hun hadde lånt en bok om fødsel på biblioteket."Det var bare såå hæslig,beibin kom ut m hele tarmen til mora!"holdt på å le meg skakk!Fortalte om navlestrengen og fikk oppklart en del;-)
OhMyGod!!! Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 hhahahahahaaaa herregud, fikk en god latter nå ja glad vi slipper å miste tarmen når vi føder ja
Teltpluggen Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 hihihi:D Er ikke godt å vite da!
3 har blitt 4 Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 Synes hun er så søt for tida;-)Veldig opptatt av hva som skjer og spør og graver.Får i allefall forklart en del om kropp og livet generelt,noe man jo må gjøre en gang uansett...Hun er veldig opptatt av jeg ikke skal bære tungt så i går dro hun rundt på masse handleposer for meg...Håper nestemann blir like god;-)
twoboys & a girl Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Min sønn er å kjempe god mot meg, passer på at jeg ikke bærer for tungt. Fantaserer om hva lillebror tenker. Inkluderer lillebror i fremtiden, må huske å ta han med uansett hvor vi går for han kan rote og skade seg hvis vi elter han hjemme. Så søtt.
3 har blitt 4 Skrevet 19. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2007 Ja d er deilig m storesøsken kjenner jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå