Gå til innhold

soving i vogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som sliter med å få ungen til å sove i vogn??her sover han så lenge vogna blir trilla..men med ein gang vogna stopper, er det opp med augenen...Og det er litt slitsomt....

Noken som har gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til problemet. Har dessverre ingen gode råd å komme med.. Så titter innom her og ser om du får mange gode råd :)

Skrevet

Kle babyen og legg han ut i vogna først, så kler du deg selv etterpå og bruker god tid. Da får babyen mulighet til å sovne før du triller. Dermed har han ikke sovnet til den jevne trille-ristinga, og vil nok sove videre når du stopper. Det har iallefall snuppa mi alltid gjort...

Skrevet

Slik var det her ogsaa! Med en gang jeg satte nokkelen i doeren saa var det lyd fra vogna.. Men vi kjoepte tilfeldigvis en utendoers-drakt i mykt stoff fra Lindex (likner litt paa en bamse-drakt, med hette :-)) ) og denne liker hun saa godt at naar hun kommer hjem kan hun sove i timevis! Jeg TROR det er fordi den er litt stor og hun har armene inne og hendene er inne i drakten om du foerstaar. Hun ligger helt rolig og ser saa fornoyd ut.. Kan sove i to timer i den! Jeg knapper den jo opp og tar av lue og slikt saa hun ikke blir for varm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...