Gjest Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 minner om munnsår.. væsker ikke,tørr og irritert hud.. hva kan dette være ?? bruke lypsyl??
En liten mamma Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Ta han med på apoteket og spør hva du kan ha på. Hedda hadde noe lignende(tror jeg...) på kinnene, de anbefalte en krem som heter E-derma som virket kjempebra!
Gjest Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 kan det være at det var A derma ? for den har jeg..
Gravenstein Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Poden her har akkurat det samme, tror det kommer av en kombinasjon av sikling og smokkbruk. Smør med A-derma, den er kjempegod.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 snuppa her har sånn " hvite sår/løst skinn" på innsiden av overleppa. Er det slike sår?? kan jeg smøre med a-derma da?
En liten mamma Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Nei, det er E-derma den jeg har. Men A-derma er vel i samme serie sikkert, så du kan nok bruke den også.
En liten mamma Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Ville nok ikke smurt med sånn krem inni munnen nei, den smaker ikke noe godt!
Gjest Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 tror ikke den kan brukes inni munnen..er vel mer for utvendig bruk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå