Gå til innhold

han har sår under underleppa....


Anbefalte innlegg

Skrevet

minner om munnsår..

væsker ikke,tørr og irritert hud..

hva kan dette være ??

bruke lypsyl??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta han med på apoteket og spør hva du kan ha på. Hedda hadde noe lignende(tror jeg...) på kinnene, de anbefalte en krem som heter

E-derma som virket kjempebra!

Skrevet

Poden her har akkurat det samme, tror det kommer av en kombinasjon av sikling og smokkbruk. Smør med A-derma, den er kjempegod.

Skrevet

snuppa her har sånn " hvite sår/løst skinn" på innsiden av overleppa. Er det slike sår?? kan jeg smøre med a-derma da?

Skrevet

Nei, det er E-derma den jeg har. Men A-derma er vel i samme serie sikkert, så du kan nok bruke den også.

Skrevet

Ville nok ikke smurt med sånn krem inni munnen nei, den smaker ikke noe godt!

Skrevet

tror ikke den kan brukes inni munnen..er vel mer for utvendig bruk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...