Gå til innhold

livet er f**** meg urettferdig...!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk tlf fra legen min nå om at jeg IKKE får pergo allikevel... hun syntes ikke det var noe vitsi siden jeg hadde el forrige mnd.. så eneste hun gjør er å sende meg videre til gynekolog....!!!!

jeg som hadde gledet meg til at det kanskje ville klaffet neste mnd...

hvorfor skjer dette meg??? 2.skuffelsen på 2 dager, dette er virkelig noe dritt....

sitter her og tårene triller og jeg skjønner ikke hvorfor ikke vi skal få hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh! Noen leger er bare så idiotiske!!

Forstår godt at du er lei deg! Håper det klaffer for deg snart!

klem

Skrevet

Gå inn på lille pille å kjøp de der. Ca 165 kr (24 stk) inkl rekomandert frakt.... Helt topp........

Skrevet

da er det gjort.. hehe... tusen takk :) da ble ikke dagen så trist allikevel... men må vente i 10 dager på dfe da så må vente enda en syklus :(

typisk....

Skrevet

hehe ennå en dag reddet..........ikke verst for en bergenser hihi :-)

Er ikke for ingenting eg blir kaldt lykkeboden hehe.

Skrevet

tror jeg skal holde meg inne med deg.. hehe lykkeboden er min lykkebringer :) hehe

Skrevet

tror ikke du skal legge for mye i det med pergo....

er ikke noe vidundermedisin.

jeg har gått på mange runfer,aldri vært gravid...

Skrevet

men man hører om flere det funker for enn ikke... derfor skal jeg prøve det med godt mot...

Skrevet

det tror jeg er feil.

er ganske mange som har prøvd det uten hell.

kommer bare an på hvolke forum du er på.

er flere hundre inne på ass.befr som har prøvd 7-8 runder uten effekt.

men for all del,mange har nytte av det også,så får håpe du er en av dem.

virker bare litt naivt å tro at så snart du får pergo blir du gravid.

lykke til!!

Skrevet

Prøv det med godt mot, men vær realistisk ellers blir skuffelsen så altfor stor om det ikke skulle hjelpe. Det er IKKE noen vidundermedisin. Siden du ikke får noen oppfølging nå som du har bestilt det via nettet må du også være ekstra obs på magesmerter og andre bivirkninger. Det er ikke en medisin som man bare skal ta sånn helt uten videre.

Skrevet

la nå meg være positiv til dette da og selv om det ikke gikk for deg kan det funke for meg og andre... så la meg være naiv da som tror det går med pergo.. herregud dollypopp, etter å ha kommet meg litt opp igjen etter noen skuffelser var det nettopp dette jeg trengte...

ei som det ikke har funket som som trøkker det lille jeg hadde av positivitet oppe... TAKK !!!

Skrevet

jeg har lest endel om dette med bivirkninger og div så jeg vet det... skal være realistisk men prøver det med godt mot...

:)

Skrevet

å,stakkars gubben din....enda mer hormoner inn i den kroppen...hehe.

jeg sa jo lykke til,makan til hårsår.

du får klikke på de andre fornuftige her inne også da...

håper for alle sin del at du blir gravid fortere enn fy....

Skrevet

Ok:o) Lykke til. Håper det funker for deg:o)

Jeg tror jeg vet hvilken følelse du sitter med. Hihi:o))) Følte nok akkurat det samme som deg første gangen jeg tok det:o))))

Skrevet

nå er du bare usaklig... slem faktisk... enda mer hormoner i denne kroppen og stakkars gubben?? hva er det for noe å si da?

jeg ble skuffet for andre gang på 2 dager og når jeg endelig ser litt lyst på ting kommer en som deg og ødelegger gleden...

Skrevet

Eg støtter no deg uansett vicky ;-)

Ikke hør på de andre......

STÅ PÅ ;-)

Skrevet

takk lykkeboden, min gode lykkebringer... hehe..

er litt vanskelig å unngå å bli såret da når man er litt nedfor og andre sier ting...

godt å ha deg som iallefall får opp smilet igjen :)

Skrevet

Eg hater når andre "prøver" å gjøre noe med den beste henniskt,så glemmer de å "time" innlegge sitt..... hehe

Vi vill alle begynne med den beste tro så får vi heller ta ting som de kommer....

Eg og vet at de ikke er alle som blir gravid med første kuren på pergo,men fleste parten bilr de vell når de har godt på noen kurer.

Eg har sjølv el så grunnen til at eg går på pergo er fordi vi syns de hadde vert spenning om de ble flere enn 1 spire der inne hehe... Håper på tvillinger...

Vet eg er sikkert helt teit som tenker sånn men eg er enkelt og greit bare sånn :-)

Så får vi bare håpe på de beste............

Skrevet

mitt lille gull... hehe... jeg hadde sikkert ikke reagert like ille om hun hadde timet det bedre, men det passet skikkelig dårlig der og da og bare få negativt svar og få vite at jeg er naiv og bla bla bla...

syntes virkelig ikke det er teit at dere håper på mer enn en spire.. hihi tenk så spennende med to da... jeg har alltiod drømt om tvillinger siden jeg var liten så det hadde jo bare vært utrolig moro da :)

jeg vet også at det ikke funker med pergo på endel, men det er jo faktisk mer positivt å se på antallet det klaffet med istedet for.. hehe :)

må bare tenke slik for å ikke knekkes helt :)

Skrevet

Ja............legene hadde ikke forskreve de til folk hvis de va flertall som de ikke funka for ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...