mammasgo`jente Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Når jeg legger henne til puppen bare snur hun seg vekk og gråter. Det kan gå opp mot 4,5 time mellom hver gang hun spiser. Hun sutrer som om hun er sulten, jeg legger henne til og hun hylgråter. Så tar jeg henne bort, og hun sutrer som om hun er sulten igjen. Når jeg prøver igjen da, så blir hun SÅ sint!! Føler jeg tvinger henne til puppen... Noen ganger tar hun den pluteselig etter at jeg har tilbudt et par ganger rett etter hverandre og hun har vært VELDIG sint, og da spiser hun. Så hun var jo sulten!! Huffameg, er dette brystvegring?? Synes det ikke er noe gøy når hun hylgråter hver gang jeg skal legge henne til. Hun får grøt av 3 teskjeer pulver hver kveld og spiser 1 gang i løpet av natta. Sover fra 20.00 til ca 07.00. Er så redd for at hun ikke skal få nok mat... Gir henne vann innimello m så hun får for lite væske. Hun er forresten 6 mnd og en stor flott jente!
mammasgo`jente Skrevet 19. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. september 2007 Ja... gikk litt fort... Gir henne vann innimellom så hun IKKE skal få for lite væske...
amee Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Gutten min var akkurat slik for et par uker siden. I tillegg virket det som han klødde fryktelig i munnen, og han sov dårlig på dagen. Til slutt pumpet jeg ut melk og ga på flaske, da spiste han som bare det. Ingen tenner har kommet, men problemet er borte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå