-Diddelidu- med spire!! Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 selvfølgelig negativ:( Følte sånn på meg at jeg var gravid... Hadde SA for nesten 8 uker siden og har ennå ikke fått mensen! Er ikke det litt lenge?? noen med erfaringer? men så blødde jeg i 5,5 uker etter aborten også da! Åhhhh, jeg vil være gravid igjen!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Så kjipt at den var negativ... Du tror ikke at du gikk rett over i mens siden du blødde så lenge da? Det er visstnok veldig vanlig..Jeg blødde i 3 uker etter MA, nå har jeg ikke blødd på snart 2 uker, og jeg venter utålmodig på at TR skal komme så jeg kommer i syklus igjen:-) Vi skal snart vandre sammen inn på 1.trimester, bare vent å se:-)
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 Jeg håper du har rett:) Det er det jeg tenkte også, at jeg gikk rett over i mens.. men 5 uker etter SA var jeg på innvendig UL, pga at jeg hadde blødd så lenge. Hadde ikke legen sett det da om det kun var mensen? eller? ikkje vet jeg. Men jeg innbiller meg iallefall at jeg hadde EL for to uker siden i morgen... og at IKM er i morgen.. får bare vente i spenning og se:) Men jeg regner egentlig med at jeg ikke er gravid da..
stratosen_er mamma_ Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 tok en test i dag jeg og....den var så blendahvit att:( jeg som trodde jeg kanskje var gravid denne mnd jaja.... når TR kommer denne gangen tror jeg at jeg må ha en pause fra BIM::.viss jeg klarer da:(... tror jeg blir litt for stressa av å vere her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå